کتاب زندگی امام حسن(ع) در بین مردم تیران و کرون توزیع شد

کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع)، کتاب زندگانی و سخنان امام حسن(ع) را در بین مردم شهرستان تیران و کرون توزیع کرد.

رسول دلکرمی، مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) شهرستان تیران و کرون از توزیع کتاب زندگینامه و سخنان گوهربار امام حسن مجتبی(ع) همزمان با نیمه این ماه در شهرستان تیران و کرون خبرداد و به خبرنگار شبستان گفت: همزمان با توزیع این کتاب ها مسابقه کتابخوانی گوهر حسنی نیز برگزار شد.

 

وی توزیع بسته های فرهنگی با محتوای آشنایی با امام حسن مجتبی(ع) و اعمال ماه مبارک رمضان را از دیگر فعالیت های این کانون در این روز خجسته اعلام کرد و افزود: نیمه ماه مبارک رمضان امسال پنجمین سالروز تاسیس کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) مسجد حضرت قمربنی هاشم(ع) شهرستان تیران و کرون است که به این مناسبت مسابقات فرهنگی هنری برگزار شده است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) شهرستان تیران و کرون ادامه داد: در طول این پنج سال که از تاسیس کانون می گذرد تاکنون پنج دوره مسابقه حفظ و قرائت قرآن کریم ویژه کودک و نوجوانان، دو دوره مسابقه نمایش های قرآنی، مسابقات فرهنگی هنری و قرآنی و برنامه های آموزشی صورت گرفته است.

 

وی خاطرنشان کرد: تربیت نیروی انسانی متعهد و کادرسازی فرهنگی در مسجد و جامعه از رویکردهای برنامه های این مرکز فرهنگی هنری بوده است.

 

پایان پیام/

کد خبر 159199

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha