حضور هفت تیم خارجی در توربین المللی دوچرخه سواری در قزوین

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: تاکنون حضور هفت تیم خارجی در اولین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری جام سردار آزادگان قزوین قطعی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین، محسن حق شناس مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین بیان کرد: تاکنون حضور هفت تیم خارجی شامل مالزی، ازبکستان، قزاقستان، آذربایجان، ترکمنستان، تایلند و الجزایر در اولین دوره مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری جام سردار آزادگان در قزوین قطعی شده است.
 

وی ادامه داد: نخستین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی "سردار آزادگان" در رده سنی جوانان و در پنج مرحله، از تاریخ 14 تا 18 مهرماه سال جاری به میزبانی هیئت دوچرخه سواری استان قزوین برگزار می شود.
 

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین اضافه کرد: اتحادیه جهانی دوچرخه سواری "میروسلاو ژانت" اهل جمهوری چک را به عنوان سر داور این دوره از تور دوچرخه سواری معرفی کرد.
 

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین، وی توضیح داد: "میروسلاو ژانت" پس از اتمام دوران فعالیت اش به عنوان رکابزن، از سال 1980 به عنوان داور ملی در این رشته آغاز به فعالیت کرد و در سال 1985 دوره داوری ملی (UCI) را در فرانسه و در سال 1988 دوره داوری بین المللی اتحادیه جهانی دوچرخه سواری را در بخش های پیست و جاده و سایکلوکراس گذراند.
 

وی یادآور شد: همچنین سر داور این دوره از تور دوچرخه سواری به عنوان داور بین المللی UCI، در بسیاری از رویدادهای بین المللی از جمله بازی های المپیک 1992 بارسلون، بازی های المیپک 2008 پکن، یک دوره تور دوچرخه سواری بین المللی توردوفرانس، دو دوره تور دوچرخه سواری بین المللی جیرو ایتالیا، دو دوره تور ووئلتا اسپانیا، مسابقات قهرمانی جهان در مواد پیست و جاده و سایکلوتراس، مسابقات قهرمانی قاره ای در مواد پیست و جاده و سایکلوکراس و بیش از 500 رویداد بین المللی پیست، جاده و سایکلوکراس به عنوان پانل داوری فعالیت داشته است.
 

پایان پیام/

کد خبر 159728

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha