خبرنگاران راویان صادق عرصه خبر و اطلاع رسانی هستند

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی گفت: خبرنگاران راویان صادق عرصه خبر و اطلاع رسانی در سطح جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، ابوالقاسم نصراللهی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی، در پیامی به مناسبت روز خبرنگار ضمن تبریک به مناسبت 17مرداد روز خبرنگار و تسلیت شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی گفت: این روز بهانه ای برای تقدیر از زحمات و تلاش های روایان صادق عرصه خبرو اطلاع رسانی است.


وی در این پیام با اشاره به اینکه خبرنگاران چشم‌های بیدار و گوش‌های شنوای جامعه هستند؛ افزود: تولید و انتشار خبر نوعی آگاهی بخشی در جامعه است و از این رو، خبرنگاری از ارکان مردم سالاری دینی محسوب می شود که حفظ قداست این شأن و منزلت، حائز اهمیت فراوان است.


نصراللهی در بخش دیگری از سخنانش آورده است: امروز که نظام سلطه و استکبار جهانی تسلط بر افکار عمومی را سرلوحه کار خود قرار داده و جنگ را به عرصه رسانه‌ها کشیده است بدون شک، فعالیت خبرنگاران و روزنامه‌نگاران متعهد موجب پیروزی هر چه سریعتر جبهه حق بر باطل خواهد شد.


معاون سیاسی استاندار در ادامه  این پیام آورده است: خبرنگاران می‌توانند بهتر از گذشته پرده از جنایات سردمداران کفر و استکبار جهانی در فلسطین، غزه، لبنان، بحرین، سوریه، عراق و افغانستان برداشته و افکار عمومی جهانی را تنویر کنند.

 

این مقام مسئول در ادامه می افزاید: واقعه 17 مرداد ماه سال 1377 نشان داد که خبرنگاران ایران در 'مقام خبیر' که نامی از نام های خداوند است و در تعبیری دیگر 'آگاه کننده'، همواره ثابت قدم بوده و امروز اهداف و گستره آرمان خواهی آنان منطبق با آرمان های انقلاب اسلامی است.

 

وی همچنین در این پیام آورده است : از خبرنگاران استان مرکزی نیز به عنوان طلایه داران این عرصه انتظار می رود در لبیک به منویات مقام معظم رهبری در شرایط مقابله جدید با استکبار به خصوص در حوزه اقتصاد با اتکا به اقتصاد مقاومتی و ترویج فرهنگ آن اهتمام جدی نموده تا اقتدار، عزت و سربلندی کشور همچون همیشه متجلی شود.


پایان پیام/

کد خبر 160551

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha