ارسال فراخوان جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی به کانون های مساجد کشور

افراسیابی از ارسال فراخوان جشنواره رسانه‌های دیجیتال و وبلاگ نویسی رضوی به همه کانون های فرهنگی و هنری مساجد سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، محمد صادق افراسیابی، معاون مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد صبح امروز (31 مرداد) در جمع خبرنگاران گفت: شبکه اجتماعی جشنواره امام رضا(ع) با حمایت مرکز رسانه‌های دیجیتال راه‌اندازی می‌شود.


معاون مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد از ارسال فراخوان جشنواره رسانه‌های دیجیتال و وبلاگ نویسی رضوی از طریق ارسال پوستر برای همه کانون های مساجد در سراسر کشور خبر داد.
 

افراسیابی به موضوعات فراخوان جشنواره رسانه‌های دیجیتال و وبلاگ نویسی رضوی اشاره کرد و گفت: نرم‌افزارهای رسانه‌ای، وبلاگ، پایگاه‌های اینترنتی، تلفن همراه، نرم‌افزارهای دیجیتال و بازی‌های رایانه‌ای از جمله محور های فراخوان است که خوشبختانه با استقبال خوبی نیز مواجه شده ایم.


معاون مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد در ادامه از افتتاح مجتمع‌های 14 گانه دیجیتال امام ضا(ع) در مشهد و در آستانه برگزاری جشنواره همزمان با دهه کرامت خبر داد و گفت: این مجتمع‌های 14 گانه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح می‌شود.


افراسیابی در ادامه به ویژگی های شبکه اجتماعی جشنواره امام رضا(ع) اشاره کرد و افزود: شبکه اجتماعی جشنواره امام رضا(ع) به منظور بهره برداری از آثار ارسالی به جشنواره فرهنگی امام رضا(ع) از جمله، فیلم، عکس، شعر، داستان کوتاه و سایر حوزه‌ها راه اندازی می شود.


معاون مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتالوی هدف از راه اندازی شبکه اجتماعی جشنواره امام رضا(ع) را ترویج فرهنگ رضوی عنوان کرد.


وی با اشاره به دیگر فعالیت های مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال افزود: مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال تا سقف صد میلیون تومان حمایت مالی برای این کار تخصیص داده است.


افراسیابی ادامه داد: نرم‌افزارهای تلفن همراه و سرگرمی‌های دیجیتال نیز در مرکز رسانه‌های دیجیتال راه‌اندازی شده است همچنین این مرکز بیش از سه پورتال در رابطه با جشنواره فرهنگی امام رضا(ع) راه‌اندازی کرده که از بین آنها پورتال شمس توس در اختیار جشنواره امام رضا(ع) قرار داده شده است.


پایان پیام/

 

کد خبر 164123

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha