آمادگی دبیرخانه مساجد استان مرکزی برای افتتاح نمایشگاه دستاوردها

مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از آمادگی این دبیرخانه برای افتتاح نمایشگاه استانی دستاوردهای کانون های مساجد خبر داد.

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در آستانه برپایی نمایشگاه دستاوردهای کانون های مساجد این استان در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک، گفت: دبیرخانه کانون های مساجد استان مرکزی اقدامات لازم در راستای برپایی این نمایشگاه را انجام داده است.

 

وی با اشاره به اینکه برای برپایی هر چه بهتر این نمایشگاه جلسات متعددی تشکیل شده است، افزود: در این راستا کمیته های آثار و تولیدات، نظارت و ارزیابی، اجرایی و فوق برنامه، تبلیغات و اطلاع رسانی، آموزش و کمیته پشتیبانی و مالی تشکیل شده است.

 

مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از 4 شهریور ماه همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی برپا می شود، خاطرنشان کرد: امید است این نمایشگاه گام موثری در راستای تبیین کارکردهای فرهنگی و هنری مساجد و همچنین راهی برای جذب جوانان و نوجوانان به این پایگاه دینی باشد.

 

حجت الاسلام ذوالفقاری اضافه کرد: نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های کانون های مساجد استان مرکزی در 20 غرفه و 9 بخش به مدت 5 روز دایر می شود.

 

حجت الاسلام ذوالفقاری هدف از برپایی این نمایشگاه را شناسایی، جمع آوری و ارزیابی دستاوردها، توانمندی ها، آثار و تولیدات کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در بیستمین سال تاسیس ستاد عالی، شناسایی، ساماندهی، معرفی و تجلیل از فعالان نخبگان و برگزیدگان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و تشکیل بانک اطلاعاتی نخبگان و فعالان کانون ها، شناسایی تقویت و احیای کارکردهای فراموش شده و بالقوه کانون های فرهنگی هنری مساجد با رویکرد مسجد طراز اسلامی عنوان کرد.


پایان پیام/

کد خبر 164556

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha