انتشار ویژه نامه خبری در نمایشگاه دستاوردهای کانون های مساجد مرکزی

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های کانون های مساجد استان مرکزی از انتشار ویژه نامه خبری در این نمایشگاه خبر داد.

محسن رضایی، مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار شبستان با اشاره به اینکه این کمیته همه امور تبلیغی، روابط عمومی و اطلاع رسانی برنامه های اصلی و جنبی نمایشگاه را بر عهده دارد، گفت: انتشار ویژه نامه، نشریه و بولتن اطلاع رسانی و خبری نمایشگاه به صورت روزانه از جمله برنامه های این کمیته است.

 

وی افزود: تهیه برنامه تبلیغات و اطلاع رسانی نمایشگاه و طراحی و نصب اقلام تبلیغات،استفاده از ظرفیت های رسانه ای و تبلیغات محیطی و مجازی اعم از بنر، بروشور، پوستر، دعوتنامه، پیامک، تیزر، زیرنویس تلویزیونی و اطلاع رسانی از طریق سایت و خبرگزاری ها، انجام کلیه امور تبلیغاتی و اطلاع رسانی محوطه داخلی و خارجی نمایشگاه اعم از تابلوهای راهنمای نمایشگاه، عناوین غرفه ها، همایش ها، کارگاه های آموزشی، مراسم افتتاحیه ، اختتامیه، شناسنامه آثار و تولیدات، شناسنامه نخبگان و برگزیدگان و پوشش خبری مناسب برنامه های اصلی و جنبی نمایشگاه از جمله وظایف این کمیته است.

 

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی نمایشگاه دستاوردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ادامه داد: توزیع بسته های فرهنگی آموزشی در طول برگزاری نماشگاه، انجام امور مربوط به روابط عمومی نمایشگاه، راه اندازی رادیو نمایشگاه، راه اندازی غرفه پیامک و بلوتوث، راهنمای نمایشگاه، نظر سنجی، ثبت پیشنهادات و انتقادات، طراحی و چاپ دعوتنامه و استفاده از ظرفیت خبرگزاری شبستان در پوشش خبری، گزارش دهی و اطلاع رسانی نمایشگاه ازجمله برنامه های و فعالیت های این کمیته است.

 

رضایی ادامه داد: بهره مندی از ظرفیت های مساجد به ویژه کانون های فرهنگی هنری در جذب مخاطب و اطلاع رسانی چهره به چهره و محیطی و تعامل با صدا و سیما و شهرداری جهت انجام امور تبلیغی از دیگر کارهای صورت گرفته توسط این کمیته است.

 

گفتنی است نمایشگاه دستاوردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از 4 شهریور ماه به مدت 5 روز در دبیرستان امام علی(ع) شهر اراک برپا می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 164808

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha