هیچ دین و مذهبی به اندازه اسلام و تشیع امروز مورد هجمه جبهه کفر نیست

استاد حوزه و دانشگاه‌های کشور با بیان اینکه هیچ دین و مذهبی به اندازه اسلام و تشیع امروز مورد هجمه جبهه کفر نیست، گفت: آنچه در این بین ارزشمند به شمار می‌رود تقویت روحیه دین‌داری، بصیرت و حرکت عالمانه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت‌الاسلام شیخ حسن ضیاء توحیدی استاد حوزه و دانشگاه‌های کشور صبح امروز( 5 شهریور) در همایش گرامیداشت هشتم شوال (سالروز تخریب بقای متبرکه) اظهار داشت: گرایش به تشیع در جوامع اسلامی به حدی است که از دانشجو و متعلم گرفته تا اساتید جهان اسلام به مذهب تشیع گرایش پیدا کرده و آن را به عنوان یک مذهب رو به صعود و اعتلا قلمداد می‌کنند.


وی با بیان اینکه رشد اسلام‌گرایی و تشیع‌گرایی در جهان اسلام 2 گروه را بر علیه اسلام و تشیع تحریک کرده است، گفت: اولی نظام‌های استکباری و دومی نیز گروه‌های متعصب ادیان و فرق مختلف به ویژه فرقه ضاله وهابیت و بهائیت است.


حجت الاسلام توحیدی ادامه داد: هرچند نظام کفر با سر‌دستگی نظام کفر با حرکت فرقه ضاله وهابیت صدها کتاب، جزوه، سی‌دی و مطالب ضد و نقیض آن هم در قلب جهان اسلام، مدینه منوره و مکه معظمه توزیع می‌کند، اما هوشیاری و بصیرت امت اسلامی در این خیانت آشکار ضرورتی انکار‌ناپذیر است، چراکه گرایش ضد شیعی تند در 200 سال حاکمیت نافرجام خود نتوانسته در تخریب اسلام و چهره تشیع کاری از پیش ببرد.


استاد حوزه و دانشگاه‌های کشور با بیان اینکه وابستگان وهابیت نیز همچون سپاه صحابه، طالبان و القاعده سعی می‌کنند به نام اسلام خشونت را ترویج کنند تا به ملت‌های جهان القا کنند اسلام و شیعه حقیقتی جز سرکشی، خشونت و جنایت نیست، اظهار داشت: دین اسلام امروز رو به رشد است و در این بین مذهب تشیع نیز به عنوان مذهب تکریم و تجلیل اهل بیت عصمت و طهارت امروزه از طرفداران و شیفتگان متعددی برخوردار بوده و هر روز نیز گرایش به این مذهب رو به گسترش است.


حجت الاسلام توحیدی بیان داشت: قدرت بزرگ جهانی از رشد اسلام و تشیع همیشه احساس خطر کرده و به همین دلیل با تحرکات کورکورانه سعی کرده است جلوی آن را گرفته و یا با ترویج اسلام امریکایی ایمان و اعتقاد مسلمانان را نشانه بگیرد.


استاد حوزه و دانشگاه‌های کشور در پایان سخنان خود بیان کرد: امیدواریم با درایت و هوشیاری جهان اسلام و ایجاد وحدت و بصریت اسلامی این لکه ننگین از دامن جهان اسلام پاک شود.


پایان پیام/

کد خبر 165588

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha