توزیع نرم افزار چند رسانه ای ‹محیی› در غرفه مهدویت نمایشگاه اراک

مسئول کانون تخصصی مهدویت مسجد محمودیه اراک از توزیع رایگان نرم افزار چند رسانه ای ‹محیی› درنخستین نمایشگاه دستاوردهای کانون های مساجد استان مرکزی خبر داد.

رضا رحیمی، مسئول کانون تخصصی مهدویت مسجد محمودیه اراک، در کفتگو با خبرنگار شبستان در اراک، با اعلام این خبر گفت: نرم افزار چند رسانه ای ‹محیی› با همکاری کانون تخصصیit پیرامون مهدویت و حضرت مهدی(عج) تهیه شده است.

 

وی با بیان اینکه در غرفه مهدویت دستاوردهای کانون تخصصی مهدویت به نمایش گذاشته شده است، ادامه داد: محصولات این غرفه مشتمل بر یکصد عنوان کتاب با موضوع مهدویت است.

 

مسئول کانون تخصصی مهدویت مسجد محمودیه اراک همچنین از نمایش دستاوردهای این کانون از طریق ویدئو پرژکتور در این غرفه خبر داد و افزود: کانون تخصصی مهدویت در قالب 2 غرفه در نمایشگاه دستاوردهای کانون های مساجد حضور پیدا کرده است.

 

رحیمی با بیان اینکه در یکی از غرفه های مهدویت ولادت تا ظهور حضرت مهدی(عج) به تصویر کشیده شده است، اظهار کرد: در این غرفه 35 قطعه تصویر با موضوعات مهدویت، عفاف و حجاب و اعمال بیداری اسلامی به صورت تاریک خانه به تصویر کشیده شده است.

 

وی برگزاری دوره مدرسه مهدوی را از برنامه های در حال اجرا به همت این کانون تخصصی عنوان کرد و گفت: این دوره 2 ساله از تیرماه سال جاری آغاز شده است.

 

مسئول کانون تخصصی مهدویت مسجد محمودیه اراک با بیان اینکه این دوره با حضور 5 گروه 15 نفره برگزار می شود، اظهار کرد: این دوره به صورت رایگان در حال برگزاری است.

 

رحیمی افزود: این دوره از کتاب درس نامه مهدویت 1 نوشته خدامراد سلیمیان 2 بار درماه در دبیرستان امام علی (ع) اراک برگزار می شود.

 

مسئول کانون تخصصی مهدویت مسجد محمودیه اراک در پایان تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در این دوره می توانند با تهیه کتاب از کانون تخصصی مهدویت، به صورت رایگان در دوره شرکت کنند.

 

پایان پیام/

کد خبر 166121

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha