اهدا کتاب و لوازم التحریر به دانش آموزان مناطق زلزله زده در 29 شهریور

وزیر آموزش و پرورش گفت: در روز 29 شهریور تمام لوازم آموزشی از جمله کتاب، کیف و لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان منطقه زلزله‌زده اهدا می‌شود.

حمیدرضا حاجی‌بابایی، وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در رابطه با وضعیت مدارس زلزله‌زده آذربایجان شرقی گفت: حدود 700 مدرسه در این منطقه وجود دارد که 163 مدرسه آسیب جزیی و کلی دیده‌اند.

 

وی با بیان اینکه جای تشکر از رئیس و کارمندان مجتمع آموزش و پرورش روستایی دارد که هم پای کارگران به ساخت مدارس آسیب دیده کمک می کنند، تصریح کرد: در تلاشیم تا مدارسی که آسیب جزیی دیده‌اند را تا مهر درست کنیم و همچنین به عنوان جایگزین مدارسی که آسیب جدی به آنها وارد شده است، تا مهر مدارس پیش‌ساخته احداث شود.

 

حاجی‌بابایی یادآور شد: از هم‌اکنون اداره کل‌های استان‌ها را مسوول تهیه لوازم آموزشی لازم برای دانش آموزان مناطق زلزله زده کرده ایم.

 

وی با بیان اینکه کمبود معلم در مناطق زلزله‌زده نداریم، خاطرنشان کرد: در روز 29 شهریور تمام لوازم آموزشی از جمله کتاب، کیف و لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان منطقه زلزله‌زده اهدا می‌شود.

 

حاجی بابایی با بیان اینکه تمام مدارس کشور در اول مهر آغاز به کار می‌کنند، اظهار کرد: جشن شکوفه‌ها را در 29 شهریور در منطقه زلزله‌زده آذربایجان شرقی برگزار می‌کنیم.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: کلیه مدارس آسیب‌دیده زلزله را در اول مهر افتتاح می‌کنیم و هیچ‌یک از دانش‌آموزان مناطق زلزله‌زده با مشکل امکانات آموزشی در شروع سال تحصیلی 91-92 روبرو نخواهند شد.
 

پایان پیام/

 

 


 

کد خبر 168926

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha