اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها، شهامت رئیس جمهور را نشان می دهد

استاندار گلستان گفت: اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها در کشور، شهامت و جسارت رئبس جمهور مکتبی و ارزشی را نشان می دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان،جواد قناعت، استاندار گلستان، عصر امروز (13 بهمن) در حاشیه مراسم بهره برداری از پروژه های دهه فجر شهرستان کردکوی گفت: هدفمندسازی یارانه ها یک جراحی بزرگ اقتصادی است که می تواند منشا برکات فراوان برای مردم و کشور باشد.


وی افزود: کسی که به دنبال حزب و جناح و فرزندان خود باشد نمی تواند دست به کارهای بزرگی نظیر طرح هدفمندسازی یارانه ها بزند.

 

قناعت تصریح کرد: بحث اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها از دولت های قبلی هم مطرح بوده است ولی رئیس جمهور دولت دهم با شجاعت و قاطعانه در مسیر اجرای این طرح گام برداشت.

 

وی یادآور شد: بعضی از سیاسیون کشور موضع تندی در برابر دولت به خاطر اجرای این طرح اساسی گرفتند اما با تلاش دولت و همسویی مجلس شورای اسلامی با دولت، این طرح به اجرا درآمد.


استاندار گلستان اظهار داشت: بعضی از رجال سیاسی بیان می کردند این طرح خوب است ولی دولت نباید این طرح را اجرا کند چون در زمان شروع این طرح، در کشور التهاب و برخورد به وجود می آید.


وی خاطرنشان کرد: امروز با گذشت قریب به دوماه از اجرای این طرح، همان رجال سیاسی حرف خود را تغییر دادند و اعلام کرده اند که در شروع این طرح مشکلی ایجاد نمی شود ولی در ماه های فروردین و اردیبهشت جامعه با تورم زیای مواجه خواهد شد که موجب بحران و التهاب می شود.

 

قناعت، با اشاره به اینکه افرادی در کشور در خصوص اجرای این طرح مانع تراشی می کنند و می خواهند نظام را زمین گیر کنند، اضافه کرد: عده ای در کشور مقاصد و اهداف دشمن را دنبال می کنند که در واقع این افراد سربازان آمریکا و اسرائیل هستند.


وی افزود: در کشور عده دیگری نیز هستند که مانع تراشی می کنند و موافق موفقیت این طرح نیستند ولی طرفدار آمریکا و اسرائیل نبوده بلکه ضد آنها نیز هستند.


قناعت گفت: چون این عده از افراد خودشان در گذشته عرضه و شهامت اجرای چنین طرحی را نداشتند، به هیچ وجه تمایل ندارند که رئیس جمهور عدالت محور دولت دهم این طرح را با موفقیت اجرا کند چون از ریشه دواندن جریان اصولگرایی در کشور هراس دارند.

 

گفتنی است، در این مراسم 85 پروژه عمرانی و زیربنایی و اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار 118 میلیارد ریال درشهرستان کردکوی در غرب گلستان افتتاح و کلنگ زنی شد.
 

پایان پیام/

کد خبر 17094

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha