کسب رتبه های برتر دانش آموزان استان مرکزی در مسابقات کشوری مهر پویان

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: دانش آموزان دختر عضو امور جوانان این استان در مسابقات کشوری مهر پویان موفق به کسب رتبه های برتر شدند.

آرش اشتری، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی، با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: 6 نفر از اعضای دختر امور جوانان استان مرکزی در 3 رشته مسابقات کشوری مهر پویان جمعیت هلال احمر موفق به کسب رتبه های اول شدند.


وی با بیان اینکه 16 نفر از دانش آموزان دختر اعضای امور جوانان این جمعیت در مسابقات دانش‌آموزی مهر پویان جمعیت هلال کشور حضور داشتند، افزود: این مسابقات از 16 تا بیستم شهریور ماه در اردوگاه مهر بندر انزلی برگزارشد.


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی اضافه کرد: «ریحانه یساولی» در رشته تحقیق قرآن کریم و«زهرا احمدوند» در رشته حفظ 30 جزء قرآن کریم به ترتیب موفق به کسب رتبه های اول و سوم این مسابقات شدند.


اشتری اظهار کرد: در بخش امداد و رشته «آتل بندی» نیز «زهرا نجفی»، «فرزانه شعبانی» و «فاطمه طالبی» رتبه اول این مسابقات را از آن خود کردند.


وی با بیان اینکه این مسابقات در 2 بخش امدادی و غیر امدادی برگزار شد، خاطرنشان کرد: رشته های امدادی شامل آتل بندی، صعود و فرود از ارتفاع، حمل تخصصی مصدوم و برپایی چادرهای امدادی و رشته های بخش غیر امدادی نیز شامل قرآن، سرود، اذان و روزنامه دیواری بود.


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی هدف از برگزاری این مسابقات را افزایش دانش امدادی و مهارت های فردی و گروهی تقویت روحیه مشارکت، تبادل اطلاعات و تجربیات دانش آموزان، آشنایی بیشتر آنان با مسائل دینی و مذهبی و ایجاد فضای سالم فرهنگی برای رقابت عنوان کرد.


یادآور می شود، 6 نفر از دانش آموزان پسر عضو جمعیت هلال احمر استان مرکزی نیز در مسابقات مهرپویان جمعیت هلال احمر کشور که از 11 تا 15 شهریور در اردوگاه مهر بندر انزلی برگزار شد، موفق به کسب رتبه های برتر این مسابقات شدند.


پایان پیام/

کد خبر 171255

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha