ارسال بیش از یک هزار و ۴۳۱ عکس به سوگواره ملی عکس «راوی عشق» در زنجان

جعفری از ارسال بیش از یک هزار و ۴۳۱ اثر به سوگواره ملی عکس «راوی عشق» در زنجان خبر داد و گفت: آیین اختتامیه این سوگواره ۵ شهریورماه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، نفیسه جعفری، مسئول کمیته اطلاع‌رسانی نخستین سوگواره ملی عکس «راوی عشق»، در جمع خبرنگاران به حضور ۸۰ عکای در مراسم یوم الزینب(۱۱ محرم) و ثبت اثر از دسته زینبیه اعظم زنجان اشاره کرد و گفت: این هنرمندان زوایای مختلف عزاداری مردم را به تصویر کشیدند.

وی از ارسال یک هزار و ۴۳۱ اثر به دبیرخانه این سوگواره در زنجان اشاره کرد و افزود: ۹۰۵ اثر در بخش حرفه‌ای و ۵۲۶ اثر نیز در بخش پویش مردمی (عکاسی با موبایل) به دبیرخانه ارسال شده است.

به گفته جعفری، با اعلام نتایج داوری آثار عکاسی این سوگواره، آئین اختتامیه در روز ۵ شهریورماه، ساعت ۱۷ به میزبانی سالن همایش‌های اتاق بازرگانی زنجان برگزار می‌شود.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی سوگواره ملی عکس راوی عشق خاطرنشان کرد: ۴۲ اثر از ۲۶ عکاس شرکت‌کننده در هر دو بخش حرفه‌ای و پویش مردمی، به مرحله نمایشگاهی نخستین سوگواره ملی عکس راوی عشق راه یافتند.

جعفری ادامه داد:۲۰ جایزه به آثار منتخب نمایشگاهی اختصاص خواهد یافت، سه جایزه اصلی اول تا سومی در بخش حرفه‌ای از طرف زینبیه اعظم به برندگان اهدا و جوایز ۱۰ اثر برگزیده در بخش موبایلی نیز توسط حوزه هنری زنجان به ۱۰ عکاس برگزیده این بخش اهدا خواهد شد.

کد خبر 1621434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha