لزوم احیای جبهه فرهنگی و جریان فرهنگی انقلاب اسلامی در کاشان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان بر لزوم احیای جبهه فرهنگی و جریان فرهنگی انقلاب اسلامی در این شهرستان تاکید کرد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در حاشیه دیدار با جمعی از فعالان فرهنگی و رسانه ای کاشان با اشاره به این که امروز در جنگ نرم و جنگ ترکیبی با دشمن قرار داریم، گفت: تشکیل قرارگاه فرهنگی با حضور دستگاه‌های فرهنگی و هنری کاشان برای مقابله با این جنگ ترکیبی ضرورتی انکار ناپذیر است.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان افزود: باید جبهه فرهنگی و جریان فرهنگی انقلاب اسلامی را در شهرستان کاشان زنده و احیا کنیم چرا که اگر جریان فرهنگی انقلاب زنده و پویا نشود، فعالیت‌های ضد انقلابی جایگزین آن خواهد شد.

ضابطی در ادامه تأکید کرد: همه ما در خط ولایت هستیم و هر کس با خط رهبری و ولایت زوایه بگیرد با او مقابله خواهیم کرد و در این زمینه با هیچ شخصی ملاحظه ای نداریم.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کاشان با اشاره به این که حوزه فرهنگ و هنر کاشان بدون متولی نیست، افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بدون اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه و بدون تولیدات هنری معنا و مفهومی ندارد و از سوی دیگر متولی فرهنگ باید به برنامه‌های فرهنگی شهرستان اشراف داشته باشد.

ضابطی افزود: هر کجا که برنامه فرهنگی و هنری بدون متولی آن برگزار شده است با حاشیه همراه بوده است و از این رو برنامه‌های فرهنگی هنری حمایت و نظارت خواهند شد تا از هرگونه حاشیه‌ای به دور باشند؛ لذا همه هنرمندانی که قوانین و دستورالعمل‌ها را رعایت می‌کنند، تحت پوشش و حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان ادامه داد: این اداره حامی و پشتیبان هنر و هنرمندانی است که چارچوب قوانین را رعایت و با نظام و مسئولان همراه و دارای تولیداتی در خور و شأن اسلام و مردم منطقه باشند.

سعید ضابطی همچنین بر لزوم استفاده از نیروهای ارزشی، انقلابی و متدین تأکید کرد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را خانه و مأمن همه اهالی فرهنگ، هنر و رسانه دانست.

کد خبر 1621460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha