۴۰۰ نفر زائر اولی از محلات کم برخوردار به کربلا معلی اعزام شده‌اند

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام آذربایجان غربی گفت: از استان آذربایجان غربی ۴۰۰ نفر زائر اولی از مناطق کم برخوردار در قالب ۱۱ اتوبوس به کربلای معلی اعزام خواهد شد.

احسان ابراهیمی، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، گفت: از استان آذربایجان غربی ۴۰۰ نفر در قالب ۱۱ اتوبوس به کربلای معلی اعزام و در نهایت در تجمع ۱۵ هزار نفری در ایام اربعین در نجف و کربلا شرکت می‌کنند.

وی  افزود: تمامی هزینه‌های این سفر زیارتی توسط قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات ۲۰۲۰ ستاد اجرایی فرمان امام پرداخت می‌شود.

این مسئول گفت: خانه‌های هلال، بهزیستی، امداد و احسان این افراد را از محله‌های کم برخوردار شناسایی کردند و بیشتر آن‌ها زائر اولی هستند.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین از ۷۰۰ نفر از افراد زیارت اولی در قالب پویش سفیر احسان جهت اعزام به کربلای معلی از طرف بنیاد احسان این ستاد کمک هزینه سفر پرداخت خواهد شد.

۴۰۰ نفر زائر اولی از محلات کم برخوردار به کربلا معلی اعزام شده‌اند

وی گفت: این افراد توسط گروه‌های جهادی، مساجد، هئیت‌های مذهبی و مراکز نیکوکاری همکار در سطح استان شناسایی شده اند.

ابراهیمی گفت: خدمات رسانی در بخش‌های مختلف از جمله ساخت مسکن برای محرومان، اشتغالزایی در مناطق مختلف و امور خیریه از عمده وظایف مهم این ستاد در آذربایجان‌غربی است.

گفتنی است؛ حدود یک‌هزار نفر از جهادگران آذربایجان‌غربی در قالب ۱۸۰ گروه جهادی در آذربایجان‌غربی فعال بوده و در امور جهادی نیز مشارکت دارند،  ستاد اجرایی فرمان امام در آذربایجان‌غربی فعال بوده و در بخش‌های مختلف به خصوص در شهرستان‌های محروم وارد عمل شده است.

کد خبر 1621468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha