درخواست دبیرکل آستان مقدس حسینی از اصحاب رسانه برای فعالیت صادقانه در مراسم اربعین

دبیرکل آستان مقدس امام حسین(ع) از اصحاب رسانه خواست تا با کارصادقانه و تاثیرگذار رسانه ای از ترویج افکار انحرافی نسبت به قیام امام حسین(ع) و ابعاد آن جلوگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری آستان حسینی، « حسن رشید العبایجی» دبیرکل آستان مقدس امام حسین(ع)  در همایش مراسم اربعین که دبیرخانه های آستان‌های مقدس حسینی و عباسی با همکاری اداره رسانه و ارتباطات عراق برگزارشد، از اصحاب رسانه خواست تا کارصادقانه و تاثیرگذار رسانه ای برای تبیین حقایق مراسم اربعین و جلوگیری از ترویج رفتارهای انحرافی که به دنبال تحریف قیام حسینی هستند، انجام دهند.

العبایجی گفت: مسئله‌ای که باید رسانه به مناسبت مراسم اربعین(ع) برآن توجه کند، تجلیل از پیام محمدی و تاکید بر مظلومیت آن برای ملت‌های جهان است. بنابراین ضروری است که ما تلاش گسترده رسانه‌ای را متناسب با جایگاه این مراسم انجام دهیم و اهمیت این مسئله کمتر از آمادگی امنیتی و لجستیکی نیست.

وی افزود: باید بر روی اصول و ارزش‌ها و اخلاق نیکو سرمایه گذاری کرد و با باطل و فساد و انحراف اخلاقی  مقابله کرد،همانگونه که امام حسین(ع) با آنها مقابله کرد.

دبیرکل آستان مقدس امام حسین(ع) گفت: با توجه به بی توجهی جهانی به این رویداد عظیم، پیام امام حسین(ع) برای همه مردم جهان نشریافته است. زیرا پیام انسانی والا با تمام معانی و ارزش‌های آسمانی است.

 

العبایجی، گفت: در این مراسم برخی عوامل نفوذی و مغرض تلاش می کنند تا این حماسه حسینی را تحریف کنند. باید رسانه‌ها با آگاهی بخشی و افزایش کار صادقانه و تاثیرگذار رسانه‌ای برای روشن شدن و افشای حقایق و جلوگیری از ترویج رفتارهای انحرافی که برای تخریب قیام حسینی و ابعاد تلاش می کنند، فعالیت کنند.

کد خبر 1621474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha