16 عنوان برنامه به همت کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی برگزار می شود

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی گفت: طی هفته دولت در کتابخانه های عمومی استان 16 عنوان برنامه از جمله نشست های کتابخوانی، مسابقات کتابخوانی، عضویت رایگان برای کارکنان دولت و اعزام کتابداران به مناطق عشایری برگزار می شود.

محمود حاجی-مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: هفته دولت فرصت خوبی برای بیان خدمات دولت به مردم است و باید با کار جهادی در میدان باشیم.

وی با اشاره به برنامه های کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی در هفته دولت گفت: طی این هفته بیش از 16 عنوان برنامه توسط کتابخانه های عمومی استان برگزار خواهد شد و به دنبال این هستیم تا بیش از گذشته فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه ترویج و گسترش یابد.

حاجی در ادامه بیان کرد: طی این هفته بحث فضاسازی کتابخانه های استان در دستور کار قرار دارد و مقرر شده است تا در 84 باب کتابخانه استان بحث نشست های کتاب خوان با موضوع دولت اجرا شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از مهم ترین موضوعات جامعه است، افزود: در راستای این موضوع مقرر شده است تا طرح عضویت رایگان برای کارکنان دولت در کتابخانه های استان طی این هفته برگزار شود.

وی در پایان گفت: از جمله دیگر برنامه های هفته دولت می توان به اعزام کتابداران به مناطق عشایری، برپایی میز خدمت در نماز جمعه و برگزاری مسابقه کتابخوانی «اخلاق کارکنان» اشاره کرد.

کد خبر 1621475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha