افتتاح و کلنگ زنی ۸۶ پروژه در هفته دولت بهشهر

میرزایی از افتتاح و کلنگ زنی ۸۶ پروژه در هفته دولت بهشهر خبر داد و گفت: این پروژه ها با اعتبار یک هزار و ۲۴۰ میلیارد تومان اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان‌ مازندران، علی اصغر میرزایی_ فرماندار بهشهر امروز پنج‌شنبه (۲ شهریور) در دیدار با امام جمعه بهشهر به مناسبت اولین روز از هفته دولت با حضور مدیران شهرستانی در قالب شورای اداری اظهار کرد: مجموع پروژه های هفته دولت در بهشهر ۸۶ پروژه با اعتبار یک هزار و ۲۴۰ میلیارد تومان است که در بخش های مختلف کشاورزی، راه، مسکن، خدمات شهری و روستایی کلنگ زنی و افتتاح می شود.

وی افزود: ۷۸ پروژه افتتاحی با ۴۶۴ میلیارد تومان و ۸ پروژه کلنگ زنی با اعتبار ۷۷۶ میلیارد تومان در هفته دولت امسال با حضور مسوولان اجرایی می شود.

فرماندار بهشهر با اعلام اینکه تعامل و همکاری بین‌مسولان مهم است، یادآور شد: افزایش قیمت در روزهای اخیر به یک دغدغه جدی برای مروم تبدیل شده که صحت ندارد و چنین مواردی از سوی دولت و مجلس اعلام‌می شود.

میرزایی افزود: شروع کاری از ۱۵ شهریور ماه به روال قبلی برمی گردد که ضمن تاکید بر خدمات رسانی مناسب به ارباب رجوع، امیدواریم خدمات همچون همیشه براساس چارچوب قانون عمل شود.

وی گفت: حفظ حجاب و عفاف از مسائل مهمی است که سیاست مهم نظام است و باید  در ادارات توسط کارکنان و ارباب رجوع رعایت شود و همچنین خودحفاظتی ادارات با قوت در دستور کار باشد.

میرزایی گفت: ۲۰ اداره ما در بهشهر به اتوماسیون دولت وصل نیستند و فاکس هم ندارند که امیدواریم حداقل فاکس فعال شود. فرماندار بهشهر با تاکید بر فضاسازی ایام اربعین و ۲۸ صفر یادآور شد: ادارات در نظام اسلامی باید موضوعات اعتقادی را جدی گرفته و در جامعه نهادینه کنند و همچنین بنر پاسداشت شهدای دولت هم بر سر درب ادارات نصب شود.

کد خبر 1621504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha