خادمان زوار امام حسین(ع) تیپ ۱۸۱ زرهی شهید سلیمی نزاجا درگمرک خسروی میزبان زوار اربعین هستند

در پایانی ترین نقطه مرزی خسروی به صورت ۲۴ ساعته میزبان زائران اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبد الله الحسین(ع) هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، موکب رهپویان ولایت ارتش جمهوری اسلامی ایران تیپ ۱۸۱ زرهی نزاجا در پایانی ترین نقطه صفر مرزی در گمرک خسروی میزبان زائران حسینی هستند.

براساس این گزارش، با تمام ظرفیت پای کار زائران اربعین و در مرزهای ایران هستند.

همچنین، خدمتگزاری به زائران اربعین را زیربنای همه ادیان الهی به ویژه دین مبین اسلام است و بدون همکاری و همدلی بسیاری از اهداف به سرانجام نخواهد رسید. مردم مومن و عاشق اهل بیت (ع) نیز هم به صورت حضوری و هم در قالب موکب ها و تشکل های خدمات رسان حضور پررنگی در راهپیمایی اربعین دارند و امسال نیز هماهنگی های لازم را برای بالارفتن کیفیت خدمت رسانی انجام داده اند.

خادمان زوار امام حسین(ع) تیپ ۱۸۱ زرهی شهید سلیمی نزاجا درگمرک خسروی میزبان زوار اربعین هستند

گفتنی است، موکب برپا شده تیپ ۱۸۱ زرهی شهید سلیمی نزاجا محلی جهت نماز خانه و اجرای برنامه های فرهنگی و پاسخگویی به سئوالات شرعی زوار در نظر گرفته شده و همچنین همه روزه نماز جماعت برگزار می شود.

زائرینی که از سراسر میهن اسلامی قصد خروج از پایانه مرزی خسروی را دارند بدانند که ما به عنوان خادمان  آنان در موکب تیپ ۱۸۱ زرهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با جان دل پذیرای آنها هستیم.

کد خبر 1621562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha