اربعین اقتدار شیعیان را در دنیا نمایان کرد

حجت‌الاسلام موسوی، با اشاره به اینکه اربعین سیل خروشانی است که هیچکس در دنیا نمی‌تواند مانع آن شود گفت: اربعین عزت و اقتدار شیعیان و محور وحدت مسلمانان است که اقتدار شیعیان را در دنیا نمایان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت‌الاسلام سیدمحمود موسوی، در آئین افتتاحیه مواکب اربعین حسینی که در یادمان شهدای گمنام اندیمشک برگزار شد، با بیان اینکه اربعین هم شور و هم شعور است اظهار کرد: اربعین مردم‌محور، قوت اسلام و پشتیبان ولایت است.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان، اربعین را از دلایل ناراحتی و وحشت دشمنان دانست و افزود: اربعین قدرت نرم نظام اسلامی در برابر کفر و استکبار جهانی و خنثی کننده تمام توطئه‌های دشمنان است.

وی اذعان کرد: دشمنان همچون گذشته پای کار آمده‌اند تا اربعین کم‌رنگ شود اما کور خوانده‌اند و شکست می‌خورند.

حجت‌الاسلام موسوی، با اشاره به اینکه اربعین سیل خروشانی است که هیچکس در دنیا نمی‌تواند مانع آن شود تصریح کرد: اربعین عزت و اقتدار شیعیان، محور وحدت مسلمانان و حرکت معنوی، سیاسی، اجتماعی، انقلابی و جهادی است که اقتدار شیعیان را در دنیا نمایان کرد.

وی خاطر نشان کرد: در بحث زیرساخت‌ها در پایانه‌های مرزی شاهد تحول بوده‌ایم و خوشبختانه در استان خوزستان آمادگی کامل جهت پذیرایی و اسکان زائران اربعین حسینی وجود دارد.

کد خبر 1621564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha