متهمی به تهیه لوازم‌التحریر به ارزش 6 میلیون تومان برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت محکوم شد

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از صدور حکم جایگزین حبس دادگاه بخش کشاورز خریداری لوازم التحریر به ارزش شش میلیون تومان و تقسیم آن در بین دانش آموزان بی بضاعت با نظارت کمیته امداد امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از صدور حکم جایگزین حبس دادگاه بخش کشاورز خریداری لوازم التحریر به ارزش شش میلیون تومان و تقسیم آن در بین دانش آموزان بی بضاعت با نظارت کمیته امداد امام خمینی(ره) خبر داد.

وی افزود: دادگاه بخش کشاورز با توجه به این‌که متهم پرونده فاقد سابقه کیفری است، در راستای جلوگیری از افزایش جمعیت کیفری زندان و تبعات منفی آن برای جامعه و خانواده محکوم علیه و هم‌چنین به‌منظور حمایت از خانواده‌های بی‌بضاعت و ایجاد فرهنگ همدلی، حبس متهم مذکور را به مجازات جایگزین حبس تبدیل  کرد.

وی افزود: متهم را به خرید لوازم‌التحریر به ارزش 6 میلیون تومان برای تعدادی از دانش‌آموزان بی‌بضاعت با نظارت کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) محکوم کرد.

عتباتی در پایان خاطر نشان کرد: در کنار برخوردهای قاطع قضایی، رویکرد کاهش جمعیت کیفری با استفاده از مجازات جایگزین حبس در جرائم سبک و کم اهمیت با رویکرد ارائه خدمات عام المنفعه مورد تاکید است.

کد خبر 1621586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha