افتتاح فضای وسیعی از صحن‌های حضرت زینب(س) و امام حسن(ع) همزمان با اربعین در کربلای معلی

آستان مقدس امام حسین(ع) همزمان با نزدیک شدن به اربعین حسینی از افتتاح موقت فضای وسیعی از صحن‌های حضرت زینب(س) و امام حسن(ع) با ظرفیت بیش از 600 هزار زائر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حسینی، مهندس «علی عدنان» مسئول پروژه‌های مهندسی و فنی در آستان مقدس امام حسین(ع) گفت: به توصیه شیخ عبدالمهدی کربلایی، نماینده مرجعیت عالی دینی و متولی شرعی آستان حسینی، فضای وسیعی از صحن‌های حضرت زینب(س) و امام حسن(ع) را به طور موقت برای زائران افتتاح کرد.

وی افزود: آستان مقدس حسینی به عنوان بخشی از پروژه صحن حضرت زینب(ع) مکان‌های برای استراحت زائران با ظرفیت 600 هزار زائر اختصاص داد.

عدنان ادامه داد: بخشی از این استراحتگاه برای داوطلبان بخش‌های مختلف این آستان است که تعداد آنها بین 10هزار تا 20 هزار داوطلب است.

وی گفت: این پروژه شامل خدمات دیگر به جز استراحتگاه است که خدمات پزشکی، مرکز مفقودین، خدمات ویژه برای توزیع غذا را دربرمی گیرد.

مسئول پروژه‌های مهندسی و فنی در آستان مقدس امام حسین(ع) گفت: صحن امام حسن(ع) نیز شاهد افتتاح استراحتگاه ویژه با نصب خیمه‌های بزرگ برای گنجاندن بیشترین تعداد زائران خواهد بود.

عدنان افزود: اماکن افتتاح شده در این دو پروژه مجهز به همه امکانات رفاهی از جمله گرمایشی، سرمایشی و سیستم‌های حفاظتی ویژه است.

آستان مقدس امام حسین(ع) همه بخش‌ها، ادارات و نهادها و مراکز وابسته به خود را براساس توصیه شیخ عبدالمهدی کربلای برای ارایه بهترین خدمات پزشکی و درمانی به زائران اربعین امام حسین(ع) بسیج کرده است.

کد خبر 1621605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha