دبستان دخترانه خیر ساز پروین در شهر اراک به بهره برداری رسید

 همزمان با دومین روز از هفته دولت؛ دبستان دخترانه خیرساز پروین در شهر اراک با حضور وزیر اقتصاد و استاندار مرکزی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، همزمان با دومین روز از هفته دولت، دبستان دخترانه خیرساز پروین در شهر اراک با حضور وزیر اقتصاد و استاندار مرکزی به بهره‌برداری رسید.

این مدرسه ۹ کلاسه با زیربنای ۱ هزار و ۷۳۵ مترمربع، محوطه سازی ۶۵۶ مترمربع و با صرف اعتباری ۱۵۰ میلیارد ریال ساخته شده است.

سید احسان خاندوزی، در مراسم افتتاحیه این دبستان خیر ساز، در جمع خبرنگاران گفت: رشد تولید و مهار تورم فراگیرترین هدف‌گذاری اقتصادی کشور است. 

وزیر امور اقتصاد و دارایی با بیان اینکه دستور مقام معظم رهبری برای رشد تولید و مهار تورم یکی از فراگیرترین هدف‌گذاری‌های اقتصادی است، افزود: دولت در تمام ابعاد، رشد بخش‌های صنعتی، کشاورزی، خدمات، انرژی، بهبود معیشت مردم، ثبات اقتصاد کلان و وضعیت نامناسب تورم را هدف‌گیری کرده است.

وی با بیان اینکه بسته رشد تولید و مهار تورم در اردیبهشت ماه تدوین و توسط رئیس جمهور ابلاغ شده است، اظهار کرد: میزان پیگیری و انحراف دستگاه‌ها از این بسته به صورت ماهانه توسط معاون اول و سازمان برنامه و بودجه رصد و ارزیابی می‌شود.

این مقام مسئول در ماه‌های اخیر به هدف گذاری‌ها نزدیک شده‌ایم، خاطر نشان کرد: در برخی از شاخص‌ها همچون کنترل نقدینگی که در مهار تورم بسیار مؤثر است و مردم آن را لمس می‌کنند بانک مرکزی‌ از هدف هم جلوتر است.

خاندوزی با تاکید بر اینکه دولت مهار نوسانات ارزی و مهار قیمت در برخی بازارهایی که برای سفره مردم حائز اهمیت بود را دنبال می‌کند، ادامه داد: رشد شتابان قیمت خوردو و مسکن که نارضایتی ایجاد کرده بود مهار شده و امیدواریم همین مسیر تا پایان سال بتواند کارنامه قابل دفاعی از تحقق دستور رهبر معظم انقلاب را فراهم کند.

کد خبر 1621610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha