عبور ۶۰۰ هزار زائر ایرانی از مرزهای کشور

وحیدی از عبور ۶۰۰ هزار زائر ایرانی برای حضور در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی از مرزهای کشور به عراق خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، «احمد وحیدی» ظهر امروز (جمعه ۳ شهریورماه) در حاشیه بازدید از پایانه مرزی شلمچه و نحوه خدمات رسانی به زائران حسینی در این مرز، اظهار کرد: روند خدمات‌رسانی به زائران در مرزهای کشور به ویژه مرز بین المللی شلمچه مناسب است.

وزیر کشور، با بیان اینکه تمامی زیرساخت‌ها در مرزهای کشور فراهم شده است، افزود: خوشبختانه هیچ کمبودی در پایانه های مرزی کشور برای زائران وجود ندارد و احساس نمی‌شود.

وی از تردد روان زائران در مرز شلمچه خبر داد و تصریح کرد: زائران در کمترین زمان از گیت‌های این مرز برای سفر به زیارت عتبات عالیات گذر می‌کنند.

وحیدی با اشاره عملکرد مناسب هلال احمر در مرزها، ابراز داشت: هلال احمر در همه مرزها خدمات‌رسانی خوبی به زائران دارند.

وی بیان کرد: مواکب مردمی‌، هلال احمر، اورژانس، مجموعه استانداری خوزستان و نیروهای نظامی و انتظامی در مرزهای این استان مستقر هستند تا در اربعین حسینی خدمات مطلوبی به زائران حسینی ارائه شود.

وزیر کشور با اشاره به ابراز رضایت مردم از نحوه خدمات رسانی مواکب در مرز شلمچه، عنوان کرد: در بازدید امروز زائران رضایت‌مندی خود از نوع خدمات‌رسانی در مرز شلمچه را ابراز کردند، مواکبی که جهت اعزام به عراق اقدام کرده بودند تردد آنها با کندی انجام می‌شد که پیگیری لازم در این خصوص صورت گرفت.

وی گفت: تا کنون ۶۰۰ هزار زائر ایرانی از مرزهای کشور به عراق اعزام شدند تا در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کنند.

کد خبر 1621628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha