از خانواده‌های معزز و معظم شهدای مدافع حرم خرمشهر تجلیل شد

طی آئینی با حضور وزیر کشور، از خانواده‌های معزز و معظم شهدای مدافع حرم آل الله در خرمشهر تجلیل بعمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، عصر امروز (جمعه ۳ شهریورماه) طی آئینی با حضور «احمد وحیدی» وزیر کشور، «سید علی اکبر حسینی محراب» استاندار خوزستان از خانواده‌های معزز و معظم شهدای مدافع حرم در محل سالن جلسات فرمانداری ویژه خرمشهر تجلیل شد.

«احمد وحیدی» در این آئین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به ویژه سیدالشهدا مقاومت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس، اظهار کرد: امروز در خرمشهر مرکز مقاومت، ایثار و شهادت در خدمت خانواده معظم شهدای مدافع حرم هستیم که جانانه در دفاع از مکتب اباعبدالله الحسین(ع) جان خود را دادند تا این مکتب زنده بماند.

وزیر کشور، افزود: شهدای مدافع حرم یک گام بلند برداشتند و در دفاع از حرم ها جانانه جنگیدند و به شهادت رسیدند تا دروازه‌های دنیا بر روی اسلام باز شود تا داعش که ساخته و پرداخته امریکا و صهیونیسم است نابود شود.

وی خدمت و حرکت در راه شهدا را توفیق بزرگی از جانب خداوند متعال برای مسئولین دانست و تصریح کرد: امیدوارم ما نیز رهروان راه شهدا باشیم و این راهی که شهدا باز کردند به آزادی قدس شریف و نابودی همه دشمنان اسلامی ختم شود.

وحیدی، راهپیمایی اربعین حسینی را به عنوان بزرگترین جریان حرکت انسانی دانست و تاکید کرد: این مسیر به برکت وجود شهدای بزرگوار راه افتاد و ما در همه ابعاد مدیون آن‌ها هستیم.

وی ادامه داد: باید بدانیم این راه را شهدا برای ما باز کردند و ما نیز باید با همان سلوک شهدا در این راه قدم برداریم.

وزیر کشور، خاطر نشان کرد: خانواده معظم شهدا وجودشان برکت، رحمت و نشانه ماندگار، اقتدار و بالندگی انقلاب است.

کد خبر 1621644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha