رتبه‌بندی معلمان اقدامی ماندگار از طرف دولت سیزدهم بود

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: رتبه‌بندی معلمان از اقدامات ماندگار و اثربخش دولت مردمی ایران قوی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «ایمان سبحان نژاد» صبح امروز (۴ شهریور ماه) در آئین گرامیداشت هفته دولت در اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی و باهنرگفت : بالاترین معیار و ملاک و شاخص ارزیابی برای دولت ها و دستگاه های مختلف در حقیقت ارزیابی رویکرد ها و عملکرد هاست .

وی با اشاره به فعالیتهای ارزشمند و عزتمندانه دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی و عضویت در «بریکس» و «شانگهای» با فهم «زبان دنیا افزود : دولت مردمی ایران قوی به زیبایی در معادلات منطقه ای و فرامنطقه ای خوش درخشید و توانست بدون برجام تعامل سازنده برقرار کند .

سبحان نژاد بیان کرد : آزادسازی پول های بولکه نظام جمهوری اسلامی ایران ، بازگشت امید و اعتماد مردم به دولت ، کنترل و مهار تورم و کنترل هزینه ها در حوزه های مختلف از برکات تلاش های شبانه روزی دولت مردمی ایران قوی است .

معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد : در وزارت آموزش و پرورش که دومین دستگاه اجرایی پیچیده در کشور است یک تیم مدیریتی با برنامه ریزی دقیق و هوشمندانه قوانین ارزشمندی را اجرایی و عملیاتی کردند .

وی با اشاره به دغدغه مندی مقام معظم رهبری درباره منزلت اجتماعی معلم ها و توجه به معیشت معلم ها گفت : رتبه‌بندی معلمان اقدام ماندگار و اثربخش دولت سیزدهم در حوزه آموزش وپرورش است .

سبحان نژاد در پایان گفت : امسال برای نخستین بار استان کهگیلویه و بویراحمد میزبان سی و نهمین دوره از مسابقات دانش آموزی پسران و سی و دومین دوره مسابقات دانش آموزی دختران بود که برگی زرین در کارنامه افتخارات آموزش و پرورش استان در دولت سیزدهم است .

کد خبر 1621736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha