مردم باوری و مردم محوری سرلوحه کار دولت سیزدهم قرار گرفت/تامین آب شرب سنندج بزرگترین دستاورد دولت برای مردم این شهر

عسکری گفت: دولت سیزدهم در دو سال اخیر مردم محوری و مردم باوری را سرلوحه و اولویت کار خود قرار داده وبا همراهی مردم برای رفع مشکلات اقدام کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، حسن عسکری فرماندار شهرستان سنندج در نشست با اصحاب رسانه با تبریک هفته دولت اظهار کرد: دولت سیزدهم در دو سال اخیر از مهمترین موضوعاتی که سرلوحه کار خود قرار داد مردم محوری و مردم باوری بوده است چرا که دولت به مردم اعتقاد و باور دارد و همه مشکلات را با همراهی مردم در صحنه مدیریت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دولت در دورافتاده‌ترین روستاها نیز مردم را محور رفع مشکلات قرار داده است، افزود: برای شنیدن مشکلات مردم ملاقات مردمی هفتگی در فرمانداری برگزار می‌کنیم و در نماز جمعه نیز هر هفته پاسخگوی مردم خواهیم بود تا خدمتگذار مردم باشیم.

افتتاح مدرسه ۹ کلاسه در هفته دولت
فرماندار سنندج با اشاره به اقدامات هفته دولت در سنندج یادآور شد: ۱۲۵ پروژه با ۲۲۱ میلیارد تومان در این هفته افتتاح می‌شود که در بخش‌های صنعتی، کشاورزی، بهسازی و آسفالت راه روستایی، افتتاح مدرسه ۹ کلاسه، اجرای طرح‌های توسعه روستایی و اجرای خدمت زیربنایی، طرح‌های آبرسانی در هفت نقطه روستاهای سنندج از جمله این طرح‌ها است.

عسکری اجرای پروژه‌های ورزشی در مناطق حاشیه نشین، اجرای طرح هادی شهری و روکش آسفالت معابر سنندج را نیز از دیگر اقدامات هفته دولت در این شهرستان برشمرد.

وی اضافه کرد: در حوزه مسکن ملی شهرستان سنندج براساس سهمیه ابلاغی که دارد بیش از ۱۲ هزار سهمیه داشته است اما پنج و نیم برابر متقاضی داشته‌ایم.

فرماندار سنندج تصریح کرد: تامین آب شرب سنندج از دستاوردهای بزرگ دولت به شمار می‌رود که انجام شد.

وی ۱۱۰ درصد تحقق اشتغال در سال ۱۴۰۱ و تحقق ۴۰ درصدی اشتغال در سال‌جاری و جذب اعتبارات تبصره ۱۶ را نیز از اقدامات سنندج برشمرد.

عسکری با اشاره به برگزاری انتخابات اضافه کرد: ۲۶۸ نفر پیش ثبت نام کردند که ۳۳ نفر خانم‌ها هستند و امیدواریم خروجی انتخابات نمایندگانی در تراز مردم کردستان باشند.

کد خبر 1621751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha