رفع محرومیت ها در مناطق کم برخوردار اولویت مهم دولت سیزدهم

رمضانی گفت: رفع محرومیت ها و استمرار خدمت به محرومان اولویت مهم دولت سیزدهم است تا افراد در مناطق کم برخوردار به توانمندی برسند.

مرتضی رمضانی- سرپرست فرمانداری شهرستان نکا در حاشیه افتتاح طرح ها و پروژه های هفته دولت در سومین روز از این هفته در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان‌مازندران اظهار کرد: مردم ولی نعمتان ما هستند و ارائه خدمات به آنان مهمترین وظیفه است و در این بین محرومان و پابرهنگان از اولویت های مهم نظام برای خدمات رسانی هستند.

وی افزود: رفع فقر و محرومیت، از اولویت های دولت سیزدهم است که باید همه دستگاهها برای این مهم پای کار باشند.

رمضانی گفت: رفع محرومیت ها و استمرار خدمت به محرومان اولویت مهم دولت سیزدهم است تا افراد در مناطق کم برخوردار به توانمندی برسند.

وی افزود: در بخش کشاورزی تلاش برای اصلاح الگوی مصرف و بهینه سازی اراضی و مکانیزه کردن کشاورزی از موارد مهمی است که باید مورد توجه کشاورزان باشد.

این‌مسوول همچنین با اشاره به رشد قابل توجه در بخش بهداشت ودرمان خاطرنشان کرد: در این بخش هم با کمک دولت و همراهی خیران پروژه های مناسبی افتتاح شد و در حال انجام است تا عدالت اجتماعی در بخش بهداشت و درمان شامل حال مردم شود.

سرپرست فرمانداری نکا یادآور شد: در سومین روز از هفته دولت ۷ پروژه کشاورزی و بهداشتی شامل ۶ پروژه کشاورزی و یک خانه بهداشت در راستای کلت نکا با اعتبار حدود ۱۱ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

کد خبر 1621774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha