زیرساخت‌ها در مرز خسروی برای پذیرش زائران اربعین حسینی فراهم شده است

نجفی گفت:با توجه به برنامه‌ریزی های صورت گرفته زیرساخت‌ها در مرز خسروی برای پذیرش زائران اربعین حسینی در استان کرمانشاه و شهرستان قصرشیرین فراهم شده است.

محمد نجفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره پذیرایی از زائران اربعین حسینی در مرز خسروی، گفت: در این مدت باید با تمام ظرفیت پای کار باشیم تا پذیرای زوار امام حسین (ع) از سراسر کشور باشیم.

فرماندار قصرشیرین افزود:باید به بهترین نحو نیروی انسانی مورد نیاز را تأمین کنیم تا به کمک سازمان‌هایی که بیشترین مشغله را دارند در ایام اربعین مدد رسانی کنیم لذا خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی باید مردمی باشد.

وی خاطر نشان کرد: برای تسهیل و تردد زوار در مرز خسروی همچنین ۵۸ گیت در خاک کشورمان و ۸۸ گیت در مرز منذریه عراق آماده شده است و ۲۵۰ چشمه سرویس بهداشتی و هفت هزار متر مربع سایبان از نقطه ورودی به پایانه مرز خسروی تا نقطه صفر مرزی به اضافه سیستم مه پاش احداث شده است.

نجفی تصریح کرد:  آماده سازی حدود ۱۲۰ هکتار زمین برای پارکینگ در قصرشیرین و مرز خسروی با ظرفیت ۸۰ هزار دستگاه خودرو و پارکینگ‌ها به سیستم‌های حفاظتی، برپایی هفت درمانگاه درمانی توسط ارتش، سپاه و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به همراه اتاق‌های سرد در مرز خسروی، استقرار اتوبوس‌های حمل و نقل دورن شهری در مرز خسروی، حضور ۱۵۰ دستگاه اتوبوس وظیفه جابجایی زوار در مرز خسروی، فعالیت ۲۰ دستگاه اتوبوس در مرز منذریه عراق نیز برای انتقال زوار به پارکینگ خودروها و همچنین انتقال به نقطه صفر مرزی با توجه به گرمی هوا مستقر شده‌اند.

فرماندار قصرشیرین گفت: خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی تا پایان ماه صفر در مرز خسروی ادامه دارد و تلاش شده است که مسیر زوار از سمت مواکب باشد همچنین همه تمهیدات لازم برای خدمت رسانی به زوار حسینی در مرز خسروی فراهم شده است.

کد خبر 1621778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha