کلنگ زنی و افتتاح ۱۰ پروژه بهداشتی، درمانی و اورژانس در اراک

 همزمان با سومین روز از هفته دولت ۶ پروژه بهداشتی کلنگ زنی، ۲ پروژه بهداشتی افتتاح و پایگاه اورژانس معصومیه و سطح ۲ ناباروری در کلینیک کوثر افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، علیرضا امانی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به اینکه  پایگاه اورژانس معصومیه در جاده کارچان با توجه به اهمیت ورودی شهر اراک با کمک خیرین به صورت رسمی افتتاح و به بهره برادری رسید، گفت: در بخش درمان نیز در راستای  رسالت دانشگاه در موضوع جوانی جمعیت و فرمایشات مقام معظم رهبری، پروژه سطح ۲ ناباروری در کلینیک کوثر، تامین بودجه و وارد مدار خدمت به مردم استان شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی ضمن اشاره به هم افزایی و همدلی بین دستگاه اجرای استان اعم از فرمانداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، شهرداری  و دانشگاه در بهره برداری از پروژه ها صورت گرفته است، افزود: منابع تامینی افتتاح و کلنگ زنی پروژه ها از تملک دارایی های شهر اراک است که قدردان فرمانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی هستیم.


این مقام مسئول با اشاره به اینکه مرکز بهداشت شهرستان اراک دارای بیش از ۳۰ مرکز بهداشتی استیجاری است، اضافه مرد: این موضوع، منابع مالی ما را که می‌تواند در زمینه های بهتری هزینه شود، به سمت اجاره پیش می برد و باید تلاش کنیم تا این مراکز را از استیجاری به مالکیتی تبدیل کنیم.


 امانی با اشاره به اینکه مرکز جامع سلامت اخوت با مبلغ ۱۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید، ادامه داد: مرکز خدمات جامع سلامت مشهد میقان نیز با هزینه ای بالغ بر۳ میلیارد تومان امروز به چرخه خدمات رسانی در شهر اراک اضافه شدند.

کد خبر 1621786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha