باید در حوزه مدیریت به ثبات برسیم

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از ابتدا باید یک مدیر انقلابی و جهادی انتخاب شود، تا شاهد این همه تغییرات در سطح دانشگاه علوم پزشکی نباشیم، گفت: باید در حوزه مدیریت به ثبات برسیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که به‌مناسبت هفته دولت وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شده بود ظهر امروز (4 شهریور ماه) با همراهی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مهدی روشنفکر، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج دیدار کرد. 

نماینده ولی در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج در این دیدار با بیان اینکه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد شایسته خدمت هستند، گفت: زیرساخت‌های خوبی در سطح استاناحداث شده که باید تقویت شوند؛ چرا که اگر زیرساخت‌ها به حال خود رها شوند، بیت المال هدر می‌رود.

آیت الله «سید نصیر حسینی» در ادامه، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج را شخصیتی تلاشگر، زحمتکش و با تجربه در حوزه درمان دانست و افزود: آقای جاودان سیرت در دوران کرونا موفق عمل کردند.

وی خاطرنشان کرد: ثبات مدیریتی در دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد مطالبه ما بوده و ما این ثبات را می‌خواهیم.

آیت الله حسینی با بیان اینکه از ابتدا باید یک مدیر انقلابی و جهادی انتخاب شود، تا شاهد این همه تغییرات در سطح دانشگاه علوم پزشکی نباشیم، تأکید کرد: باید در حوزه مدیریت به ثبات برسیم.

نماینده ولی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر در حوزه‌ای بی‌ثباتی شکل بگیرد، ضرر می‌کنیم، زیرا حوزه درمان و بهداشت با سلامتی مردم سروکار دارد و نباید این گونه شاهد باشیم که مدیران دچار تغییر و تحول می‌شوند.

کد خبر 1621787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha