ماموستاها و علما موجب امیدآفرینی برای مردم خواهند بود

ضرغامی گفت: وجود ماموستاها و علما در استان کردستان و کشور بسیار پربرکت و مغتنم است چرا که موجب امیدآفرینی و نشاط برای مردم خواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، چهارم شهریورماه در سفر به استان کردستان و در دیدار با ماموستا فایق رستمی، امام جمعه شهر سنندج اظهار کرد: وجود ماموستاها و علمایی چون ماموستا رستمی برای استان کردستان و کشور بسیار پربرکت و مغتنم است چرا که موجب امیدآفرینی و نشاط برای مردم خواهند بود.

وی کردستان را استانی بسیار مهمی برای کشور خواند و افزود:  وجود مردم غیور و مهمان‌نواز این استان در  سطح کشور زبانزد است.

وزیر میراث فرهنگی با بیان اینکه امروز چند پروژه را در استان کردستان بازدید کردم، اعلام کرد: در این ایام هفته دولت به نمایندگی از طرف دولت خدمت مردم کردستان رسیده‌ام.

سرمایه‌گذاری روی ظرفیتهای گردشگری در جذب توریست، اشتغال‌زایی و درآمدزایی مؤثر است

فایق رستمی، امام جمعه شهر سنندج نیز در این دیدار با تبریک هفته دولت به وزیر میراث فرهنگی، حمایت مسئولان از مردم کردستان را خواستار شد و اظهار کرد: فداکاری مردم کردستان در راه کشور و انقلاب زیاد بوده و این مردم شایسته‌ی خدمت صادقانه هستند.

وی افزود: ظرفیت‌های گردشگری کردستان در بخش‌های مختلف از جمله معادن، مناطق گردشگری، مرز ترانزیتی باشماق و دریاچه زریبار بسیار زیاد و چشم‌نواز است که باید به لحاظ زیرساختی مورد توجه قرار بگیرند.

امام جمعه سنندج عنوان کرد: استان کردستان دارای ظرفیت‌های گردشگری است که اگر روی آن‌ها سرمایه‌گذاری شود در جذب توریست، اشتغال‌زایی و درآمدزایی مؤثر خواهد بود.

رستمی بیکاری را از مشکلات جوانان این استان خواند و گفت: اگر درآمدهای معادن و مرز باشماق مریوان در استان کردستان هزینه می‌شد مشکل بیکاری و افزایش میزان اشتغال در استان رقم می‌خورد.

وی کشاورزی و تولید گندم در کردستان را نیز از ظرفیت‌های استان دانست و خواستار حمایت دولت از کشاورزان شد.

ضرغامی هم‌زمان با هفته دولت به منظور بازدید از چند پروژه شاخص گردشگری از جمله دو پروژه هتل شادی دو سنندج و مجتمع گردشگری الماس غرب و حضور در مرز بین‌المللی باشماق مریوان و نحوه ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی به کردستان سفر کرده است.

کد خبر 1621795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha