نقش کلیدی کانون های فرهنگی هنری مساجد در جنگ نرم فرهنگی و ترکیبی دشمن

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان گفت: نقش کانون های فرهنگی هنری مساجد در شرایط فعلی و در جنگ نرم فرهنگی و ترکیبی دشمن، نقشی مهم و کلیدی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، سعید ضابطی در دیدار با جمعی از مدیران و رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کاشان ضمن تبریک روز جهانی مسجد به فعالان این عرصه، گفت: نقش و جایگاه مسجد در پایه گذاری نهضت مردمی و پیروزی انقلاب اسلامی و نیز حمایت و پشتیبانی رزمندگان در دوران دفاع مقدس نقشی ویژه است؛ تا جایی که امام خمینی(ره) فرمودند: «مسجد سنگر است، سنگرها را حفظ کنید».

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان با اشاره به مطالبه و تأکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در بحث نقش و جایگاه بی بدیل جوانان، خواستار نگاه ویژه در جذب نسل جوان در فعالیت های فرهنگی و هنری شد و بهترین مکان تربیت افراد در حوزه فعالیت های فرهنگی و هنری را پایگاه «مسجد» دانست.

ضابطی با اشاره به شعار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر "نهضت بازگشت به مساجد" و تقویت این نهاد مردمی و انقلابی، تصریح کرد: نقش کانون های فرهنگی هنری مساجد در شرایط فعلی و در جنگ نرم فرهنگی و ترکیبی دشمن، نقشی مهم و کلیدی است و مصداق آن حضور فعال و نقش روشنگری کانون ها در انتخابات اسفندماه سالجاری در 4 محور امنیت، سلامت، رقابت سالم و مشارکت حداکثری آحاد ملت است.

وی در پایان بر عزم و اراده جدی این اداره در حل مسائل و مشکلات کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان با همکاری و همدلی دستگاه های ذیربط با محوریت فرماندار ویژه کاشان تأکید کرد.

 در ادامه این نشست صمیمانه، مدیران و رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کاشان به نمایندگی از سایر کانون ها به بیان دغدغه ها، مسائل و مشکلات خود پرداختند.

کد خبر 1621806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha