۱۶۶ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد طبس تحویل داده شد

مدیر کمیته امداد طبس گفت:از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۶۶ واحد مسکونی به مددجویان این نهاد حمایتی در طبس تحویل داده شده است و در حال حاضر ۳۴ واحد مسکونی در دست احداث قرار دارد.

احمد رفیعی-مدیر کمیته امداد طبس- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که در دستور کار کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارد بحث تامین مسکن مورد نیاز نیازمندان است.

وی در خصوص تعداد مسکن واگذار شده به مددجویان در طبس گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۶۶ واحد مسکونی به مددجویان این نهاد حمایتی در طبس تحویل داده شده است و در حال حاضر ۳۴ واحد مسکونی در دست احداث قرار دارد.

رفیعی در ادامه بیان کرد: در این راستا ۷۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه مسکن و ۱۵۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض به متقاضیان پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد طبس به تعداد متقاضیان در صف انتظار مسکن اشاره کرد و افزود: در شهرستان طبس ۶۰ خانوار در صف انتظار هستند و درخواست مسکن دارند.

وی در پایان گفت: تلاش خواهیم کرد تا با جذب اعتبارات و تامین زمین بتوانیم به نیازهای این افراد در حوزه مسکن پاسخ دهیم و هیچ خانواده ای بدون مسکن باقی نماند.

کد خبر 1621844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha