افتتاح و کلنگ زنی 76 پروژه در طبس طی هفته دولت

رحیمی گفت: از ابتدای هفته دولت بحث افتتاح و کلنگ زنی 76 پروژه با اعتباری بالغ بر یک هزار و 404 میلیارد و 130 میلیون تومان در شهرستان طبس در دستور کار قرار گرفته است.

علی اکبر رحیمی-معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: هفته دولت، موعد مناسبی برای گزارش خدمت و تبیین دستاوردها و اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی در بخش های مختلف است.

وی ادامه داد: هفته دولت فرصتی است مغتنم تا بدانیم در جایگاه خدمتگزاران نظام و انقلاب، عهده دار چه امانت گرانبهایی هستیم و این هفته یادآور تلاش ها و مجاهدت دولتمردان نظام اسلامی در به ثمر رساندن نهال نوپای انقلاب و تجلی خدمت مسئولین به مردم است.

رحیمی با اشاره به پروژه های هفته دولت در طبس گفت: از ابتدای هفته دولت بحث افتتاح و کلنگ زنی 76 پروژه با اعتباری بالغ بر یک هزار و 404 میلیارد و 130 میلیون تومان در شهرستان طبس در دستور کار قرار گرفته است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در ادامه عنوان داشت: در این راستا 69 پروژه با اعتباری بالغ بر 291 میلیارد و 713 میلیون تومان به بهره برداری می رسد و 7 پروژه با اعتباری بالغ بر هزار و 113 میلیارد تومان در طبس کلنگ زنی می شود.

وی در پایان بیان کرد: این پروژه ها در حوزه های مختلفی از جمله کشاورزی، آب، مخابرات، راه، گاز، میراث فرهنگی و گردشگری، بهداشت و درمان، منابع طبیعی و آبخیزداری و غیره است.

کد خبر 1621850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha