برگزاری مراسم متمرکز گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر در سراسر استان گلستان

حجت‌الاسلام قربانی از برگزاری مراسم متمرکز گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر در سراسر استان گلستان خبر داد و گفت: این مراسم ساعت ۹ صبح روز (چهارشنبه ۸ شهریور) در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) شهر گرگان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدزمان قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان با گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهارکرد: مراسم متمرکز گرامیداشت شهدای گرانقدر هفته دولت، در همه شهرستان‌ها برگزار می‌شود. این مراسم در شهرستان گرگان ساعت ۹ صبح روز (چهارشنبه ۸ شهریور) در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با تاکید بر رویکرد امیدآفرینی در برنامه‌های هفته دولت گفت: کمیته فرهنگی ذیل ستاد گرامیداشت هفته دولت در استان متشکل از دستگاه‌های فرهنگی با محوریت این شورا تشکیل شده و در هفته دولت در کنار برنامه‌های افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی اقتصادی، برنامه‌های فرهنگی، قرآنی، هنری و ... نیز در حال اجرا است.

وی با اشاره به برخی برنامه‌های فرهنگی هفته دولت افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی به‌صورت پیامکی، مسابقه خوشنویسی، مسابقه فرهنگی با موضوع نامه امام علی (ع) به مالک اشتر ویژه کارکنان ادارات و مسابقه کتابخوانی مجازی با محوریت گام دوم انقلاب اسلامی از جمله این برنامه‌هاست که از سوی دستگاه‌های عضو کمیته فرهنگی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام قربانی با تاکید بر تحقق جهاد تبیین در برنامه‌های هفته دولت بیان کرد: برنامه‌های مختلفی در قالب نشست‌های روایت صریح خدمت با بهره‌مندی از شبکه‌های روشنگری، رونمایی از کارنامه دولت برای امیدآفرینی در جامعه، برگزاری اردوهای پیشرفت در حوزه امیدآفرینی و جهاد تبیین، برگزاری کارگاه آموزشی ایمان و امید در محله‌های شهر گرگان، نشست با نخبگان اقشار از جمله جامعه کارگری در گوشه و کنار استان در حال برگزاری است.

وی به حوزه محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات به مردم استان هم اشاره کرد و گفت: در هفته دولت گروه‌های جهادی و تیم‌های پزشکی برای ارائه خدمات به مردم به مناطق محروم و کمتر برخوردار اعزام شده‌اند. همچنین تیم‌های سیار کودکان و نوجوانان نیز در قالب پیک امید به روستاها و مناطق محروم می‌روند و در قالب کارهای فرهنگی، شور و نشاط اجتماعی را برای کودکان این مناطق به ارمغان می‌آورند.

کد خبر 1621873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha