خدمات رسانی ۲۴ ساعته موکب شهدای مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر

موکب شهدای مدافع حرم محل خدمت‌رسانی مشترک اداره کل اوقاف و امور خیریه استان های کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر در مرز شلمچه به زائرین اربعین حسینی است.

حجت‌الاسلام «قاسم مومنی شاد»  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: سی هزار بطری آب معدنی جهت توزیع بین زائران حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه تهیه شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری اوقاف و امور خیریه استان بوشهر در قالب موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه به خدمات دهی به زائران در ایام اربعین حسینی می پردازد.

وی ادامه داد: اسکان، توزیع شربت و آب معدنی، پذیرایی و خدمات بهداشتی و فرهنگی از جمله اقدامات این اداره کل در موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه می باشد.

حجت الاسلام مومنی شاد یادآور شد: با اقدامات انجام شده موکب‌ شهدای مدافع حرم به صورت ۲۴ ساعته در خدمت زائرین اربعین حسینی خواهد بود.


معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اربعین حسینی کهکشانی بوده که خداوند متعال در آسمان تشیع قرار داده و ما می توانیم با این کهکشان راه سعادتمندی را بهتر پیدا کنیم. اربعین ، نگاهی مجدد به عاشوراست و مروری دوباره بر مضامین بلند خطبه های آتشین عقیله بنی هاشم زینب کبری علیها السلام و اسیر آزادی بخش حضرت امام سجاد علیه السلام است. چهل روز از اشک های کربلا می گذرد ؛ قطراتی که حاوی پیام فتح اند و دلاور مردی.

کد خبر 1621886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha