۴۴ طرح عمرانی بخش لوندویل به بهره‌برداری رسید

در چهارمین روز از هفته دولت، ۴۴ پروژه عمرانی بخش لوندویل شهرستان آستارا با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، در چهارمین روز از هفته دولت امروز(یکشنبه، ۵ شهریور) با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه و جمعی دیگر از مسئولین محلی و به صورت تجمیعی ۴۴ پروژه عمرانی لوندویل در روستای سیبلی این بخش افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

شاهین قهرمانی در آیین بهره‌برداری از این طرح‌ها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، گفت: برخورداری مردم از خدمات مختلف در روستاها از ثمرات انقلاب اسلامی است.

بخشدار بخش لوندویل با بیان‌اینکه در چهارمین روز از هفته دولت ۴۴ پروژه عمرانی این بخش به صورت تجمیعی به بهره‌برداری رسید، افزود: برای بهره‌بردای از این طرح‌ها در مجموع ۴ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی اجرای کانال هدایت آب‌های سطحی، بتن‌ریزی و زیرسازی و لکه‌گیری آسفالت را از جمله پروژه‌های عنوان کرد که مورد بهره‌برداری قرار گرفتند، تصریح‌کرد: طرح‌های مذکور در روستاهای کانرود، سیبلی، خسرومحله، کوته‌کومه، خلیله‌سرا، سیرالیوه، قنبرمحله، چلوند، قره‌سو، سلی، گونش و خان‌حیاطی به بهره‌برداری رسید.

قهرمانی خاطرنشان‌کرد: اجرای دیواره در روستاهای سیرالیوه، باش‌محله و خلیله‌سرا، تعریض مسیر در روستاهای چلوند، قره‌سو، باش‌محله و خان‌حیاطی و نصب چراغ روشنایی در دهستان چلوند سایر طرح‌هایی بودند که امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

گفتنی است، دوم تا هشتم شهریور ماه همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجایی و با هنر هفته دولت نامگذاری شده است.

کد خبر 1621921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha