مستندسازی حماسه اربعین در موکب رسانه‌ای «قافله»

کانون فرهنگی هنری مصلی شهر سمنان، با نگاه متفاوتی اقدام به خدمت به زائران اربعین کرده است، این کانون در قالب موکب رسانه‌ای «قافله» فضای اربعین حسینی را در قالب تولیدات متنوع رسانه‌ای به تصویر می‌کشد.

«هاشم مشیری» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، با اشاره به راه‌اندازی موکب رسانه‌ای «قافله» به همت کانون فرهنگی هنری مصلی شهر سمنان، اظهار کرد: این موکب از سال گذشته با حضور حدود 15 تا 20 نفر از جوانان شهر سمنان با هدف تولید محتوای رسانه‌ای راه اندازی شد.

مستندسازی حماسه اربعین در موکب رسانه‌ای «قافله»

مدیر کانون فرهنگی هنری مصلی شهر سمنان افزود: این موکب سال گذشته کار خود را از مرز مهران آغاز کرد و در مسیر پیاده روی نجف به کربلا ادامه داده و موفق به تولید مستندهای رسانه ای خوبی شد که متشکل از مصاحبه های بین‌راهی، تولید نماهنگ، عکس، عکس‌نوشت، پادکست، کلیپ بود ضمن اینکه بسیاری از این تولیدات در شبکه استانی نیز پخش شد تا مردم از حال و هوای کربلا و زائران در قالب متفاوتی مطلع شوند.

مستندسازی حماسه اربعین در موکب رسانه‌ای «قافله»

این فعال مسجدی تصریح کرد: علاوه بر آنچه که اشاره شد یک تیم مجزا نیز در شهرستان سمنان مستقر هستند تا از مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین اقدام به تولید مستند کنند.

وی ادامه داد: موکب رسانه ای قافله مکان مشخصی ندارد و در مسیر پیاده روی نجف به کربلا همواره در حال تردد است و تنها برای استراحت و آماده سازی و ارسال مستندات در بین مسیر در موکب‌ها توقف می کنند.

مستندسازی حماسه اربعین در موکب رسانه‌ای «قافله»

مشیری بیان کرد: همچنین، ما از مساجد بین راهی در شهرهای کرمانشاه و همدان که در کمک رسانی به زائران فعال هستند مصاحبه هایی را تهیه کرده ایم که در قالب این کار رسانه‌ای که به همت اهل مسجد و اعضای کانون در جریان است، ارائه می‌شود.

کد خبر 1621943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha