هنر دوستی در تمدن اسلامی به وضوح قابل تحقیق است

رمضانی گفت: هنر دوستی در تمدن شکوهمند اسلامی در ادوار تاریخ به وضوح قابل تحقیق است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، مهدی رمضانی معاون‌سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی استانداری کردستان در  آئین اختتامیه سی‌امین جشنواره هنرهای تجسمس جوانان ایران اظهار کرد: میزبانی از هنرمندان اقصی نقاط کشور در سنندج برای ما افتخار است و از دست‌اندرکاران این جشنواره تشکر می‌کنیم.

وی افزود: امیدواریم برگزاری سی‌و یکمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران را در سنندج شاهد باشیم.

رمضانی اعلام کرد: از وجوه شخصیتی هنرمندان آفرینندگی، خلاقیت و خالقیت است که صفت ارزشمندی برای هنرمندان محسوب می‌شود و این صفت و امتیاز مربوط به خداوند متعال است.

معاون‌سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی استانداری کردستان اضافه کرد: بزرگترین اثر هنری خالق ما انسان است که بعد از خلقت انسان فرمود فتبارک الله احسن الخالقین و پروردگار بی‌شک مورد تشویق رسول مکرم اسلام و دین مبین ما است.

وی اعلام کرد: هنر دوستی در تمدن شکوهمند اسلامی در ادوار تاریخ به وضوح قابل تحقیق است و اگر ما مکتب اسلام‌مان این افتخار را پیدا می‌کند که هنر نفوذی پیدا کند مربوط به ارزشی است که ما قائلیم.

رمضانی گفت: زبان هنر رسا و گویا و قابل فهم است که انسان‌ها این زبان را بخوبی فهم می‌کنند و بسیاری از مفاهیم را که در چند کتاب شاید قابل توضیح و تفسیر نیست در زبان هنر بیان می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد که در آینده شاهد شکوفایی هنرمندان بیشتری در این مجالس ومحافل باشیم.

در این آئین ئه‌ریوان سه‌لاح حه‌مه‌نووری از عراق سرپرست گروه هنرمندان استان حلبچه اقلیم کردستان عراق با اهدای لوح سپاس به مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت ارشاد و مدیرکل ارشاد کردستان از حمایت‌های ایران اسلامی از هنرمندان حلبچه تقدیر کرد.

کد خبر 1621985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha