اردوی تفریحی تربیتی کادر نوجوان کانون‌های مساجد استان قم برگزار شد

اردوی یک روزه تفریحی تربیتی کادر نوجوان کانون‌های مساجد استان قم ویژه دختران در راستای طرح غنی سازی اوقات فراغت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا حیدری امروز در حاشیه برگزاری اردوی تفریحی تربیتی کادر نوجوان  ویژه دختران کانون‌های مساجد استان قم گفت: این برنامه در راستای طرح غنی سازی اوقات فراغت و همچنین اجرای نهضت فراگیر کادرسازی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم برگزار شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم  افزود: این برنامه با حضور 500 نفر از دختران عضو کانون های مساجد از 50 کانون خواهر برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا حیدری با اشاره به هدف از برگزاری این اردوها افزود: این برنامه ها با هدف رشد همه‌جانبه شخصیت و هویت بخشی به نوجوانان برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم تصریح کرد: هدف میانی این طرح تربیت کادر نوجوان جهت همراهی و پیشبرد اهداف مدیران کانون های مساجد است که این مدیران به عنوان معین امام جماعت در مساجد مشغول به فعالیت فرهنگی و هنری بوده و هدف بلند مدت این طرح تربیت مدیران انقلاب اسلامی است.

لازم به ذکر است  این برنامه به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

کد خبر 1621986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha