هفته دولت فرصتی برای تبیین خدمات نظام اسلامی است

محمدنژاد گفت: هفته دولت، فرصت مغتنمی است برای تجدید عهد و پیمان ارکان مختلف دولت با شهدا و تبیین خدمات نظام اسلامی به مردم تا با نتایج تلاش‏های بخشی از مجموعه نظام اسلامی بیشتر آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان‌مازندران، محمدنژاد - معاون  راهداری اداره کل حمل و نقل جاده ای استان مازندران در حاشیه افتتاح روکش آسفالت کمربندی بهشهر اظهار کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در سال جاری در فاز روکش،،نگهداری ،آسفالتهای تقویتی ، درزگیری  حدود ۱۰۰کیلومتر آسفالت تقویتی  و ۲۰ کیلومتر آسفالت حفاظتی را اجرایی کرده است.
وی افزود: برای این‌مقدار عملکرد در آسفالت، نگهداری و درزگیری، بالغ بر ۱۸۰میلیارد تومان هزینه شده‌است تاکیدات بهتری در اختیار مردم قرار گیرد.
معاون راهداری مازندران گفت: درشهرستان  بهشهر در کمربندی ۱۱کیلومتر روکش آسفالت با هزینه ۹میلیارد تومان اجرایی شد که امروز در چهارمین روز از هفته دولت افتتاح شد.
محمدزاده یادآور شد: هفته دولت، فرصت مغتنمی است برای تجدید عهد و پیمان ارکان مختلف دولت با شهدا و تبیین خدمات نظام اسلامی به مردم تا با نتایج تلاش‏های بخشی از مجموعه نظام اسلامی بیشتر آشنا شوند.

کد خبر 1621993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha