احداث یک مرکز درمانی و یک باب مدرسه در منطقه کمتر توسعه یافته یحیی‌آباد آران و بیدگل

فرماندار آران و بیدگل از احداث آموزشگاه ۶ کلاسه و یک مرکز درمانی در منطقه کمتر توسعه یافته یحیی آباد از توابع این شهرستان خبر داد.

علی اکبر رضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: محرومیت زدایی، از مهم ترین سیاست‌های دولت سیزدهم محرومیت زدایی است و بر همین اساس به مناطق کمتر توسعه یافته آران و بیدگل هم توجه ویژه ای می شود.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: یحیی آباد یکی از مناطقی است که با کمبود برخی از امکانات روبرو است و احداث مدرسه یکی از مهم ترین خواسته‌های اهالی این منطقه بود تا دانش آموزان برای تحصیل، مجبور به طی مسافتی طولانی نشوند.

رضایی افزود: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته، یک باب مدرسه ۶ کلاسه با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال با کمک خیرین منطقه در یحیی آباد در حال احداث است.

فرماندار آران و بیدگل به مشکلات بهداشتی و درمانی این منطقه اشاره کرد و گفت: یک مرکز درمانی با پیگیری‌ها و مساعدت دانشگاه علوم پزشکی کاشان و همچنین کمک خیرین در این منطقه در حال احداث است که تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

رضایی خاطر نشان کرد: نگاه فرمانداری آران و بیدگل از شروع دولت سیزدهم به این منطقه بر مبنای سیاست‌های دولت خدمت محور است و وظیفه مدیران و مسئولان شهری است که خدمات مطلوب به ساکنین مناطق محروم ارائه دهند.

کد خبر 1622165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha