قیام مردم مصر، نشان دهنده حاکمیت تفکر استبداد ستیزی در جهان است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، گفت: قیام مردم مصر و تونس، نشان دهنده حاکمیت تفکر استبدادستیزی امام راحل در جهان است.

حجت الاسلام محمد نقی لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، صبح امروز(16 بهمن) به خبرنگار شبستان گفت: قیام مردم مصر تکرار قیام مردم مسلمان ایران در سال 57 به رهبری امام خمینی (ره) است که آن حضرت نیز در سخنان خود چنین روزهایی را پیش بینی کرده بود.


وی افزود: حرکت مردم مصر، خواب خوش را از اسرائیلی‌ها گرفته و نور امید را در دل مردم مسلمان فلسطین و نوار غزه روشن کرده است.


امام جمعه ایلام، ابراز کرد: مردم بیدار و آگاه مصر در تجمعات میلیونی چند روز اخیر ضمن نشان دادن تنفر خود از استبداد وحکومت وابسته به آمریکا و رژیم اشغالگر قدس، خواستار حکومتی اسلامی به جای استبداد حسنی مبارک شده اند.


وی اظهارداشت: با توجه به اینکه رژیم تحمیلی مبارک بزرگ‌ترین تکیه‌گاه آمریکا و غرب و عامل ثبات امنیت رژیم صهیونیستی است، تغییر در این نظام به ضرر آمریکا و رژیم صهیونیستی است.


حجت الاسلام لطفی، تصریح کرد: در حال حاضر، مردم مصر هم به این نتیجه رسیده‌اند که تنها راه سعادت انسان، اسلام است و امیدواریم که به زودی شاهد پیروزی همه مسلمانان دنیا علیه کفر و ظلم و ستم باشیم.


پایان پیام/
 

کد خبر 17222

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha