حجت الاسلام مویدی (ره) در خدمت به انقلاب و مردم از هیچ فداکاری و مجاهدتی فرو گذار نکرد

معافی گفت: حجت الاسلام مویدی(ره) در عمر بابرکتشان در خدمتگزاری به انقلاب و مردم متدین از هیچ کوشش و فداکاری و مجاهدتی فرو گذار نکرد و همواره با فروتنی و خشوع ملجاء مردم نجیب و شریف بابل بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مازندران و به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد مازندران،  میثم معافی- مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلیمن محمد علی مویدی را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

درگذشت عالم وارسته و پرهیزگار حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا محمدعلی مویدی موجب تالم و تأسف گردید. این عالم ربانی، وارسته و متواضع‌ ، عمر خویش را با اخلاص، نیک اندیشی و دلسوزی، در حوزه تعلیم وتربیت، تبیین و ترویج معارف قرآنی و اسلامی و خدمت به دین مبین اسلام صرف کرد و در خدمتگزاری به انقلاب و مردم متدین از هیچ کوشش و فداکاری و مجاهدتی فرو گذار نکرد و همواره با فروتنی و خشوع ملجاء مردم نجیب و شریف بابل و منشاء خدمات ارزنده و ماندگار در تحقق آرمانهای والای انقلاب و جمهوری اسلامی بوده است.

یاد و نام آن عالم دلسوخته و متّقی هیچ‌گاه از یاد ها نخواهد رفت. این فقدان بزرگ را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف و نائب بر حق ایشان مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه، عموم شاگردان و ارادتمندان ایشان و همچنین به خانواده ومردم شهیدپرور بابل تسلیت عرض می‌کنم وبرای آن فقید سعید غفران و رحمت و علو درجات و همجواری با حضرت امیرالمؤمنین علی علیه السلام خواستارم.

کد خبر 1622240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha