۱۰۴ تیم گشت پلیس راه کرمانشاه مشغول ارائه خدمت به زوار اربعین هستند

دستغیب گفت:در مجموع ۱۰۴ تیم به صورت محسوس و نامحسوس به صورت ۲۴ ساعته در محورها پای کار هستند.

کیخسرو دستغیب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تردد زوار اربعین در محور های استان در حال انجام است، گفت:پلیس راه استان کرمانشاه با تمام توان آماده خدمت رسانی به زوار اربعین است.

رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه افزود:طرح اربعین پلیس راه از ابتدای ماه صفر شروع شده و این طرح ویژه پلیس راه تا پایان موج بازگشت زوار اربعین حسینی ادامه دارد وتا کنون مشکلی از نظر تردد زوار اربعین در سطح استان کرمانشاه وجود نداشته و نیروهای پلیس راه به‌صورت شبانه‌روزی در محورهای مواصلاتی استان حضور دارند.

وی خاطر نشان کرد: مسیرتردد زوار به سمت مرز خسروی(از اسلام آبادغرب به سمت قصرشیرین)دارای افزایش حرکت به سمت مرز خسروی است که در مجموع میزان تردد در محورهای استان به طور میانگین نسبت به روزهای عادی سال حدود ۲۷ درصد بیشتر شده که در ساعات غروب این میزان تا ۴۵ درصد هم بیشتر می‌شود.

دستغیب تصریح کرد: پرترافیک ترین محور استان نیز در حال حاضر محور کرمانشاه - اسلام آبادغرب - حمیل است که ترافیک سنگین اما روان دارد همچنین احتمالا پیک موج رفت زوار را در روزهای پنجشنبه و جمعه (۹ و ۱۰ شهریور) جاری داشته باشیم.
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تاکید کرد: خستگی و خواب آلودگی و واژگونی عامل اصلی حوادث خصوصا در مسیر بازگشت زوار اربعین است لذا به زوار توصیه می شود حتما به ازاء هر دو ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه در موکب‌ها و زائرسراهایی که بین مسیر وجود دارد، توقف کنند.
کد خبر 1622285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha