بازدید استاندار کرمانشاه از موکب رهپویان ولایت در پایانه بین المللی خسروی 

استاندار کرمانشاه در بازدید از موکب رهپویان ولایت، از خدمات رسانی جان برکفان ارتش جمهوری اسلامی ایران به زائران اربعین حسینی در مرز خسروی قدردانی کرد. 

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان ، محمد طیب صحرایی، در جریان بازید میدانی از نحوه خدمات رسانی مواکب در مرز بین المللی خسروی و تردد زائران اربعین حسینی از این پایانه مرزی، از موکب «رهپویان ولایت» بازدید کردند.

براساس این گزارش استاندار کرمانشاه، ضمن قدرانی از پرسنل تیپ ۱۸۱ زرهی نزاجا به ویژه خادمان و عوامل اجرایی این موکب، از نحوه خدمت رسانی به زوار جویا شد. 

بازدید استاندار کرمانشاه از موکب رهپویان ولایت در پایانه بین المللی خسروی 

صحرایی، با اشاره به اهمیت و ارزش بالای کار جان برکفان ارتش در این موکب، برای تمامی خادمان اباعبدالله الحسین(ع) در موکب «رهپویان ولایت» آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون در مسیر خدمت رسانی به زائران کربلای معلی را داشت. 

همچنین موکب رهپویان ولایت با همت تیپ ۱۸۱زرهی شهید سلیمی نزاجا در آخرین نقطه صفر مرزی واقع در گمرک خسروی میزبان زائران حسینی است لذا جان بر کفان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از تیپ ۱۸۱ زرهی شهید سلیمی به صورت شبانه روزی در این موکب به ارائه خدمت، توزیع غذای گرم، میان وعده، آب معدنی و نوشیدنی های خنک مشغول هستند. 

بازدید استاندار کرمانشاه از موکب رهپویان ولایت در پایانه بین المللی خسروی 

گفتنی است، پذیرایی از زائران اربعین حسینی، دایر کردن نمازخانه همراه با برپایی نماز جماعت، اجرای برنامه های فرهنگی و پاسخگویی به سئوالات شرعی از خدمات ارائه شده در موکب رهپویان ولایت است.

کد خبر 1622288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha