۶ پروژه عمرانی و عام المنفعه در بندر آستارا افتتاح شد

۶ پروژه عمرانی و عام‌النفعه در ششمین روز از هفته دولت در شهرستان آستارا افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، در ششمین روز از هفته دولت امروز(سه‌شنبه، ۷ شهریور) ۶ پروژه عمرانی و عام‌المنفعه شامل مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی عباس آباد، کلینیک ویژه تخصصی، تبدیل ۱۶ کیلومتر شبکه‌های سیمی فرسوده به شبکه کابل خودنگهدار، یک دستگاه پست هوایی جهت تامین برق خانواده شهید پیدا، روشنایی جاده کمربندی از میدان شهدای گمنام تا دوربرگردان ویرمونی و گازرسانی به روستاهای شاغولا، زره‌ژیه و گودی‌اولر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی عباس آباد و کلینیک ویژه تخصصی که با صرف اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان ساخته شده، ۲۸۰ متر مربع زیربنا دارد که با بهره‌برداری از آن ۱۴ هزار نفر از مردم منطقه شهرک عباس آباد وحومه از خدمات آن بهره‌مند شدند.

با بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به روستاهای شاغولا، زره‌ژیه و گودی‌اولر نیز ۶۷ خانوار منطقه از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

 ۸ میلیارد و ۲۹۶ میلیون ریال برای بهره‌برداری از این پروژه هزینه شده است.

برای روشنایی جاده کمربندی آستارا به اردبیل از میدان شهدای گمنام تا دوربرگردان ویرمونی که در طول یک‌هزار و ۸۰۰ متر اجرا شده، ۳ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

برای نصب یک دستگاه پست هوایی جهت تامین برق خانواده شهید پیدا و تبدیل  ۱۶ کیلومتر شبکه‌های سیمی فرسوده به شبکه کابل خودنگهدار ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

گفتنی است، همچنین در ششمین روز از هفته دولت، جمعی از مسئولین شهرستان آستارا به همراه امام جمعه و فرماندار در منزل شهید محمد پیدا حضور پیدا کرده و با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کردند.

کد خبر 1622291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha