موکب سلامت دانشگاه علوم پزشکی اراک از مواکب منحصر به فرد استان است

مخلص الائمه گفت: موکب سلامت دانشگاه علوم پزشکی اراک، یکی از مواکب منحصر به فرد استان است که خدمات کامل پزشکی، اورژانس، دندانپزشکی، تزریقات، ارائه دارو و کلیه خدمات به صورت رایگان توسط خادمین که همه از پزشکان شاخص استان هستند، ارائه می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه، در جریان بازدید از موکب شهدای دانشگاه علوم پزشکی اراک، گفت: استان مرکزی محور پرتردد زائرین کربلا و حماسه اربعین است که از چند مسیر وارد استان می‌شوند و از چند مسیر نیز خارج می‌شوند.

استاندار مرکزی با بیان اینکه این استان به لطف خدا در موکب داری نیز فعال است، افزود: استان مرکزی معین استان ایلام است و هم ۸۶ موکب با موکب سلامت دانشگاه علوم پزشکی، موکب داری می‌کنند. 

وی با بیان اینکه  از این تعداد ۵۵ موکب در خاک عراق و ۳۱ موکب هم در داخل استان مرکزی فعال هستند، ادامه داد: امید است بتوانیم خدمات شایسته ای به زائران ابا عبدالله الحسین علیه السلام ارائه کنیم.

استاندار مرکزی ضمن تقدیر از پزشکان خادم این موکب، رییس و همکاران دانشگاه علوم پزشکی، تصریح کرد: یکی از موکب های منحصر به فرد استان در کنار شهر توره و در شهرستان شازند دقیقاً در ورودی استان با نام موکب سلامت قرار گرفته که خدمات کامل پزشکی، اورژانس، دندانپزشکی، تزریقات، ارائه دارو و کلیه خدمات به صورت رایگان توسط خادمین که همه از پزشکان شاخص استان هستند، ارائه می شود.

مخلص الائمه اضافه کرد: این موکب در مسیر برگشت زائرین قرار دارد و شرایط بیمار به طور کامل کنترل می‌شود و اگر نیاز به درمانی خاص و اعزام بیمار باشد، اتوبوس آمبولانس ها و اورژانس حضور دارند و همچنین در صورت نیاز، اورژانس هوایی نیز ارائه خدمت می کند.

کد خبر 1622307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha