۲۱ طرح عمرانی و خدماتی در شیروان به بهره برداری رسید

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شیروان گفت: در هفتمین روز از هفته دولت ۲۱ طرح عمرانی و خدماتی شامل طرح های مخابرات در این شهرستان به بهره برداری رسید.

سید هادی محمدی- معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهار کرد: برای بهره برداری از ۲۱ طرح مخابراتی در این شهرستان که واقع در محل سایت همراه اول روستای تنسوان از توابع بخش مرکزی شیروان می باشد ۱۰۶ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه های مخابراتی افتتاح شده در شهرستان شامل توسعه اینترنت فیبر خانگی(طرح نجما)،توسعه و راه اندازی اینترنت پرسرعتVdsl و Adsl، راه‌اندازی سایت جدید موبایل و ارتقاء اینترنت پرسرعت همراه،توسعه فیبر سازمانها،توسعه مراکز کم ظرفیت روستایی و توسعه سیستم های انتقال بود.

محمدی با بیان اینکه طرح های مخابراتی شهرستان در چند سال اخیر رو به افزایش بوده است عنوان کرد: در هفته دولت امسال، ۱۵۱ طرح عمرانی و خدماتی در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شیروان بیان کرد: در این راستا هفت پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱۲ میلیارد تومان کلنگ زنی شد و ۱۴۴ طرح و پروژه نیز با اعتباری بالغ بر ۵۳۵ میلیارد تومان افتتاح شد و مجموع کل اعتبار هزینه شده این طرح ها با هزینه ای بالغ بر ۶۴۷ میلیارد تومان برآورد شده است.

محمدی اضافه کرد: این طرح ها در حوزه های آسفالت راه روستایی، آب و فاضلاب، خانه بهداشت، مدارس، بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی و برق است که با بهره برداری از آن شاهد توسعه و تحول خوبی در سطح شهر و روستاهای شهرستان خواهیم بود.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

کد خبر 1622335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha