هفته دولت در کرمان| از افتتاح پروژه‌ها تا روایت پیشرفت و تاسی به مردان آسمانی

هفته دولت با برنامه‌های مختلف در کرمان در حال برگزاری است؛ این برنامه‌ها با روایت پیشرفت امیدآفرین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ همزمان با هفته دولت پروژه‌های مختلفی در سطح استان و در شهرستان‌های مختلف در حال کلنگ‌زنی و یا در مرحله بهره‌برداری است.

سیدمصطفی موسوی آیت‌اللهی، معاون عمرانی استاندار کرمان بیشترین پروژه‌های افتتاحی هفته دولت امسال را مربوط به بنیاد مسکن با ۱۴۸ طرح و بیشترین اعتبار افتتاحی را مربوط به راه و شهرسازی جنوب با ۸۶۵ میلیارد تومان اعلام کرد.

به گفته‌ی وی؛ در سفر هیات دولت و رئیس جمهوری به استان نیز پیش‌بینی ۸ هزار میلیارد تومان مصوبه انجام شده بود اما با پیگیری‌های انجام شده و دفاع از پروژه‌ها، ۲۶۲ مصوبه و ۲۱ هزار میلیارد اعتبار جذب شد که تا امروز نزدیک سه هزار میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

همچنین نمایشگاه "روایت پیشرفت" ویژه هفته دولت و با هدف تبیین دستاوردهای دولت از ۷ تا ۱۱ شهریور ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ در محل پارک مادر پذیرای عموم است.


ویژه برنامه"مردان آسمانی" به مناسبت سالروز شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت شهدای دولت نیز چهارشنبه (۸ شهریور) با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، نماینده تبریز در مجلس در تالار فرهنگ و هنر کرمان برگزار شد.

کد خبر 1622360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha